2009-06-09, 19:44
Bannlyst
Hej,

Jag är en kille på 19 år. Jag bor fortfarande hemma tillsammans med mina föräldrar, och man kan väl säga att det ända jag gör är att sitta hemma och spela.

Sportar ej, och vill inte börja med någon sport. Har spelat ishockey i 6 år tidigare, har simmat i 5 år, och har spelat fotboll i, ja, 1 vecka när jag var 6 år

När jag hänger med mina kompisar, eller ja, hänger och hänger, är jag med dem så brukar vi oftast sitta framför TV:n och spela.

Min mamma tjatar om att jag måste skaffa en hobby. Dock är det så att jag har en hobby. Jag målar nämligen graffiti lite då och då, och är mycket intresserad av det. Dock är det ingenting jag vill avslöja för mina föräldrar, eftersom att jag tror deras reaktion inte kommer att bli så bra...

Så nu vänder jag mig till er här på FB:s forum, har ni några tips till en ganska lat kille på 19 år som bara spelar hela tiden? (Jag vill ha en hobby, vill inte bara sitta och spela bort mitt liv. Helst inget med sport att göra...)
Citera
2009-06-09, 19:45
Avslutad
sälja sex
Citera
2009-06-09, 19:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Konservburk
sälja sex

Ehm, nej tack. Tänkte mig något lite mera hållbart att hålla på med
Citera
2009-06-09, 19:48
Medlem
Cirkuslivets avatar
Går du inte i skolan eller?
Citera
2009-06-09, 19:48
Medlem
Du nämner att du målar... Varför inte lackera saker.. Skaffa ett jobb som lackerare (eller hur fan det stavas)?
Citera
2009-06-09, 19:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kcr
Du nämner att du målar... Varför inte lackera saker.. Skaffa ett jobb som lackerare (eller hur fan det stavas)?

Har funderat på det, kanske det blir något sånt i framtiden.
Citera
2009-06-09, 19:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cirkuslivet
Går du inte i skolan eller?

Nej, jag slutade plugga efter gymnasiet var slut. Har just nu inget jobb...
Citera
2009-06-09, 22:53
Medlem
Börja göra tavlor med canna.
Du övar upp din cancontrol och dina föräldrar kmr bara säga " oh vad fint"
Citera
2009-06-09, 22:56
Medlem
Försök hitta ett jobb eller nån utbildning,kan du inte få hoppa in som "hjälpreda" hos nån bilmålare till att börja med, eftersom du tydligen har talang så kanske du får börja pröva själv så småningom.

Försök att hitta ett nog billigt boende och flytta en bit hemifrån.....alltså inte i huset bredvid ......
Citera
2009-06-10, 16:08
Medlem
omgplzs avatar
Bo i skogen.
Citera
2009-06-10, 19:12
Medlem
Hornyfucks avatar
Sälj spelen/avinstallera och kör med graffiti på heltid? Det är ju uppenbarligen spelen som gör dig lat, och att springa runt på stan och måla är ju en ganska aktiv hobby.
Citera
2009-06-10, 21:20
Medlem
bo i skogen. allvar.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem