• 1
  • 2
2009-06-09, 19:04
Medlem
Ni som såg det sista Söndagspartyt måste ha lagt märke till en otroligt snygg blondin i publiken som senare visade sig vara Malin Åkermans svenskboende syster. Jag gör den slutsatsen eftersom Malin vinkade till sin familj i publiken och hon vinkade tillbaka. Jag drar otroligt logiska slutsatser. Men nu till saken:

Vem är hon? Namn? Ålder? Skola/Jobb osv.

(Ja hon är en kändis)

Titta bla 44:46 in i klippet om ni fått hem det på något vis via internet.
Senast redigerad av benjaminX 2009-06-09 kl. 19:13.
Citera
2009-06-09, 19:20
Medlem
Thomas_LAs avatar
Malins syster jobbar som journalist på Aftonbladet. Det är därför Malin hissas till skyarna som "superstjärna" i den tidningen. Det är syrrans "exklusiva" intervuer.. jo, jo..

Visst är det kul att våra svenska tjejer får roller i Hollywoodfilmer, men trots allt är hon bara en av 10,000 likadana tjejer i Los Angeles och det är ingen amerikan som har en aning om vem hon är.
Senast redigerad av Thomas_LA 2009-06-09 kl. 19:23.
Citera
2009-06-09, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thomas_LA
Malins syster jobbar som journalist på Aftonbladet. Det är därför Malin hissas till skyarna som "superstjärna" i den tidningen. Det är syrrans "exklusiva" intervuer.. jo, jo..

Visst är det kul att våra svenska tjejer får roller i Hollywoodfilmer, men trots allt är hon bara en av 10,000 likadana tjejer i Los Angeles och det är ingen amerikan som har en aning om vem hon är.

Tack för infon om hennes jobb osv! Nu när du säger det kopplar jag henne till någon som ser snygg ut i Nöjesbladet, är det Karolina Fjellborg?!

Men det om att hon är okänd i USA är ju rätt vilse. Hon är otroligt stor efter Ben Stiller filmen och Watchmen.... Men skit i Malin nu, mer om hennes sjukt snygga syrra! (Är det ens hennes syster?)
Citera
2009-06-09, 19:32
Medlem
quaertys avatar
Samma? http://jennifer-lalife.blogspot.com/

Eller den här kanske? http://mikaelaakerman.blogspot.com/

Två syrror alltså?
Citera
2009-06-09, 19:39
Medlem
Du har helt rätt det är 2 systrar. Det är Jennifer Åkerman jag tänkte på.
Citera
2009-06-09, 19:40
Medlem
lenne87s avatar
Att säga att ingen amerikan har en aning om vem hon är, är lite fel med tanke på att hon medverkat i hyfsat stora produktioner. Hon kommer visserligen aldrig bli en gigantisk stjärna där borta i Hollywood och givetvis är de svenska tidningarnas uttalanden om Malin Åkerman lite väl överdrivna.
Men man måste även tänka på att hon medverkat i "27 Dresses" och "The Heartbreak kid", som relativt många sett. Hon är även aktuell nu med filmen "The Proposal"med Sandra Bullock och Ryan Reynolds och senare i år är hon med i filmen "Couples Retreat" med Vince Vaugn.
Sen är väl de egentligen skitfilmer men komedifilmer har ändå en hyfsad stor fanskara så att säga att ingen vet vem hon är, är direkt felaktigt.

Och jag tycker det är otroligt roligt att vi har svenskar som vågar försöka sig på en karriär i Hollywood, även om jag är mycket medveten om att vi inte kommer få en ny Ingrid Bergman som tar över Hollywood inom de närmsta 100 åren.
Citera
2009-06-09, 19:49
Medlem
quaertys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av benjaminX
Du har helt rätt det är 2 systrar. Det är Jennifer Åkerman jag tänkte på.
Då så. Lusläs hennes blogg så får du nog en massa info om henne, jag orkade läsa tre rader.

Om hon nu bor i Sverige så har du ju alltid upplysning.se till exempel. Jag tror att du har henne på kroken innan veckan är slut
Citera
2009-06-09, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av quaerty
Då så. Lusläs hennes blogg så får du nog en massa info om henne, jag orkade läsa tre rader.

Om hon nu bor i Sverige så har du ju alltid upplysning.se till exempel. Jag tror att du har henne på kroken innan veckan är slut

Jag skall stalka henne när jag har mer info..
Citera
2009-06-09, 20:01
Medlem
Thomas_LAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lenne87
Att säga att ingen amerikan har en aning om vem hon är, är lite fel med tanke på att hon medverkat i hyfsat stora produktioner. Hon kommer visserligen aldrig bli en gigantisk stjärna där borta i Hollywood och givetvis är de svenska tidningarnas uttalanden om Malin Åkerman lite väl överdrivna.

Att hon har haft biroller i några stora komedier gör tyvärr inte att amerikanare med automatik lägger hennes namn eller ansikte på minnet. Söta blondiner är en dussinvara i hollywood, och de används som utfyllnad. Så är det bara.

Vi svenskar är otroligt naiva när det gäller "vår egen" exportvara till Hollywood, det finns egentligen bara några få personer som folk har en aaaning om vilka de är: Dolph Lundgren, Ann-Margret, Paulina Porizkova... ja, det är är nog de enda!

Möjligtvis att folk vet vem Lena Olin är ifall man påminner om att hon spelade mamman i "Alias", men namnet vet de lik förbannat inte. Och hon ska vara vår superstjärna om man skall tro de svenska tidningarna...

Vi är inte så kända som vi tror! Kan lova att om man stoppar 10 personer på gatan erbjuder dem pengar om de säger namnen, så är det i allafall ingen av dem som kommer att kunna känna igen Skarsgård, Scorupco, Stormare, Silvstedt...

Tro mig, jag nämner ofta, lite stolt, våra svenska förmågor och blir alltid lika frustrerad över att ingen jävel någonsin har hört talas om dem, eller lagt märke till dem, i USA. ("Ja, men minns ni inte, den där läskiga killen i Fargo, han är svensk, visst minns ni honom??! "Eh well, yes, but...")

Oh, ja; Malins syster heter också Åkerman har jag för mig. Det är mycket möjligt att det finns fler systrar, dessutom.
Senast redigerad av Thomas_LA 2009-06-09 kl. 20:10.
Citera
2009-06-09, 20:17
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Att hon har haft biroller i några stora komedier gör tyvärr inte att amerikanare med automatik lägger hennes namn eller ansikte på minnet. Söta blondiner är en dussinvara i hollywood, och de används som utfyllnad. Så är det bara.

Vi svenskar är otroligt naiva när det gäller "vår egen" exportvara till Hollywood, det finns egentligen bara några få personer som folk har en aaaning om vilka de är: Dolph Lundgren, Ann-Margret, Paulina Porizkova... ja, det är är nog de enda!

Möjligtvis att folk vet vem Lena Olin är ifall man påminner om att hon spelade mamman i "Alias", men namnet vet de lik förbannat inte. Och hon ska vara vår superstjärna om man skall tro de svenska tidningarna...

Vi är inte så kända som vi tror! Kan lova att om man stoppar 10 personer på gatan erbjuder dem pengar om de säger namnen, så är det i allafall ingen av dem som kommer att kunna känna igen Skarsgård, Scorupco, Stormare, Silvstedt...

Tro mig, jag nämner ofta, lite stolt, våra svenska förmågor och blir alltid lika frustrerad över att ingen jävel någonsin har hört talas om dem, eller lagt märke till dem, i USA. ("Ja, men minns ni inte, den där läskiga killen i Fargo, han är svensk, visst minns ni honom??! "Eh well, yes, but...")

Oh, ja; Malins syster heter också Åkerman har jag för mig. Det är mycket möjligt att det finns fler systrar, dessutom.

Håller med i princip men rollen i Heartbreak kid var väl ändå mer än en biroll.
Citera
2009-06-09, 20:26
Medlem
Babianhanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oliveira
Håller med i princip men rollen i Heartbreak kid var väl ändå mer än en biroll.

Och i Watchmen hade hon med en ganska stor roll.
Citera
2009-06-09, 20:31
Medlem
Citat:

Skarsgård Sr och Jr skulle nog bli stoppade för autografer i alla större städer....
Stormare och Silvstedt har nog båda haft stunder där de inte skulle kunna gå 1 meter ifred..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in