2009-06-09, 11:43
Medlem
Han skriver patetiskt tråkigt i tidningen och hans blogg är ju rent ut sagt urusel.

Vem har han egentligen sugit av för att få fortsätta som "fotbollsreporter" ?
Citera
2009-06-09, 11:52
Medlem
Hade inte Hans Linné dött och Olof Lundh fått sparken från Expressen hade han aldrig varit där han är idag. Lühr var väl bara typ allmänreporter på sporten innan dess...
Citera
2009-06-09, 12:12
Medlem
Meanmachines avatar
Har för mig att han pysslat med Amerikansk fotboll eller om det var Rugby.
Citera
2009-06-09, 13:01
Medlem
Erzengels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meanmachine
Har för mig att han pysslat med Amerikansk fotboll eller om det var Rugby.

Am.Fotboll, tror t o m han spela ett tag i laget som du bär nick för. Om det e han dvs, Det e två st bröder från Åkersberga som spela Am.Fotboll för ett gäng år sen.
Citera
2009-06-09, 13:17
Medlem
Han har en blogg på expressen som övergavs helt plötsligt.

Efter någon månad kom ett inlägg där han förklarade att han var föräldrarledig.

För mig är det helt sjukt att en människa som får betalt för att skriva en blogg inte kan skriva ner att han nu tar en "brejk" och återkommer efter ledigheten.

Överhuvudtaget verkar han ha ganska konstiga åsikter när det kommer till fotboll, lirar någon allsvensk spelare bra under 5-7 matcher då skall den spelaren (oavsett vad han gjort tidigare) in i landslaget.
Citera
2009-06-09, 16:04
Medlem
F.Y.Is avatar
Lundh

Citat:
Ursprungligen postat av jojo80
Hade inte Hans Linné dött och Olof Lundh fått sparken från Expressen hade han aldrig varit där han är idag. Lühr var väl bara typ allmänreporter på sporten innan dess...

Fick inte Lundh sparken p.g.a en mutaffär?
Citera
2009-06-09, 16:28
Medlem
Meanmachines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av F.Y.I
Fick inte Lundh sparken p.g.a en mutaffär?

Fick väl betalt av en agent för att skriva upp dennes spelare?
Citera
2010-03-02, 11:17
Medlem
Mathias Lühr på Expressen

Någon som vet varför han tog ett långt break från jobbet? Skriver följande i sin blogg: "Tillbaka på banan. Det blev ett litet ofrivilligt brejk på några veckor. Utan att gå in på detaljer kan man lugnt konstatera att livet inte alltid blir som man trott."
Citera
2010-03-02, 13:30
Moderator
rotadents avatar
Två trådar om Lühr sammanfogade. Sök gärna innan ni startar trådar.

//Mod
Citera
2010-03-02, 13:37
Bannlyst
Noterar att killen joggar mycket, men inte så fantastiskt bra. Rutn 47-48 min milen.
Han har i alla fall jobbat med den allsvenska fotbollsbilagan, så han kan ju inte gärna vara sjukskriven, utbränd, alkad eller utfryst.

Så han måste haft någon könssjukdom.
Citera
2010-03-11, 12:18
Medlem
Nu har han tydligen lagt ner med bloggandet också. Så kan det gå.
Citera
2010-03-11, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robinho82
Noterar att killen joggar mycket, men inte så fantastiskt bra. Rutn 47-48 min milen.
Han har i alla fall jobbat med den allsvenska fotbollsbilagan, så han kan ju inte gärna vara sjukskriven, utbränd, alkad eller utfryst.

Så han måste haft någon könssjukdom.

Nu vet jag inte hur det är för övriga , men milen springer jag på runt 55 min när jag är helt otränad.Så han kan juh inte vara någon Superman direkt. Säkert något i familjen som spökar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in