2009-06-09, 00:23
Medlem
crackballss avatar
Tjena.

Efter man har druckit alkohol ungefär i 2-3 års tid ganska regelbundet är det inte förens nu jag prövar på massa idiotiska saker jag ångrar senare. Etc får jag ibland för mig att köra rattfull, vilket jag också prövat vilket var otroligt idiotiskt. Andra småsaker som är himla onödiga, etc stötigt på polarens flickvänner, smällt till en polare lite på skoj men ändå ganska rejält så att han börja blöda..

Kan detta ha med humöret att göra? På senare tid jag känner hur jag flippar ur på allt när jag är berusad. Har ni några förslag? Brukar hålla mig i gränsen till att jag kan stå, även prövat vara lite nyktrare även nästan helt dygn rak, ändå gör jag dom mest dumma saker man kan tänka sig efter några stora stark..

Förslag? Kan säga att jag har ett par sura polare efter jag bland annat smekte en polares flickvän och sa massa onödiga saker vilket jag har helt fått minnesluckor från..
Senast redigerad av crackballs 2009-06-09 kl. 00:37.
2009-06-09, 00:27
Medlem
Sluta dricka alkohol helt och hållet kanske ?
2009-06-09, 00:29
Medlem
hiPts avatar
Jag känner igen mig i detta. Jag var lite såhär innan. Tipsen jag kan ge dig är att testa dig fram mer med vad som är lagom och självklart gå in med ett gott humör när du festar.
2009-06-09, 00:29
Medlem
JuggernautBitchs avatar
Drick mindre är väl ett hett tips men så uttjatat. Drick lugnare är väl en variant av det, vänta ut dina dryckespolare så att du känner dig sobrare än dessa. Man måste inte vara först till formateringen vet du.
2009-06-09, 00:33
Medlem
Ajleckzs avatar
Börjar man kröka när man redan är arg, då kan det bara inte sluta bra.
2009-06-09, 00:35
Medlem
Khapis avatar
Så ge fan i att dricka då!

(behöver inte ens läsa något annat än rubriken på denna, och det ska ingen annan behöva göra heller för att fatta vad lösningen på problemet är)
2009-06-09, 00:38
Medlem
crackballss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JuggernautBitch
Drick mindre är väl ett hett tips men så uttjatat. Drick lugnare är väl en variant av det, vänta ut dina dryckespolare så att du känner dig sobrare än dessa. Man måste inte vara först till formateringen vet du.

Bra tips, ska pröva det till nästa gång. Tack!
2009-06-09, 00:49
Medlem
Khapis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crackballs
Bra tips, ska pröva det till nästa gång. Tack!

Nej. Drick inget överhuvudtaget. Man blir glad av sprit, du förtjänar inte att vara glad. Supa ihjäl dig får du men inget mer än så.
2009-06-09, 11:35
Medlem
Vissa klarar av alkohol, vissa inte.
2009-06-09, 11:48
Medlem
poojks avatar
hur ofta dricker du?

jag skulle tro att du dricker rätt friskt och du har antagligen hög tolerans nivå, då kan det lätt bli sånna där grejer för då dricker man så hårt och skiter i alla andra. sen e det bara en tidsfråga innan folk slutar umgås med dej eller att du själv tar avstånd från folk....
2009-06-09, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Khapi
Nej. Drick inget överhuvudtaget. Man blir glad av sprit, du förtjänar inte att vara glad. Supa ihjäl dig får du men inget mer än så.
Vad är problemet med att TS super sig glad och undervker trubbel med hjälp av JuggernautBitchs tips? (Om det nu funkar).
2009-06-09, 12:09
Medlem
poojks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ab0x
Vad är problemet med att TS super sig glad och undervker trubbel med hjälp av JuggernautBitchs tips? (Om det nu funkar).

jag tycker personligen att det låter som första klivet in i alkoholismens fötrollande värld
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in