2009-06-08, 23:53
Medlem
Gamer.s avatar
Jag har hört att det finns en del goda saker man kan blanda med vodka så att det absolut inte smakar sprit. Typ Turkisk peber , sen ska det finnas hallonsmak eller liknande. Det jag undrar nu är om någon av er vet vart man kan köpa sådana?
Citera
2009-06-08, 23:55
Medlem
JokkMokks avatar
På din lokala stormarknad borde det finnas en uppsjö av olika essenser.
Citera
2009-06-09, 00:03
Medlem
Ta det lungt med spriten Gamer. Det är inte en vanlig Aim AK Colt-match!
Citera
2009-06-09, 00:15
Medlem
McOwn3ds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gamer.
Jag har hört att det finns en del goda saker man kan blanda med vodka så att det absolut inte smakar sprit. Typ Turkisk peber , sen ska det finnas hallonsmak eller liknande. Det jag undrar nu är om någon av er vet vart man kan köpa sådana?
om du inte gillar sprit borde du inte tricka det håll dej till hallonsaft lillen
Citera
2009-06-09, 01:22
Medlem
Hakkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av McOwn3d
om du inte gillar sprit borde du inte tricka det håll dej till hallonsaft lillen

McOwn3d försöker visa sig vuxen, känns som att det är han som gjorde dagens fail (:

OT: Det finns som sagt i din lokala stormarknad som sagt, alla koncerner har olika smaker, du får kolla runt i butiker och leta efter den rätta för dig. Lycka till!
Citera
2009-06-09, 02:40
Medlem
McOwn3ds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hakken
McOwn3d försöker visa sig vuxen, känns som att det är han som gjorde dagens fail (:

OT: Det finns som sagt i din lokala stormarknad som sagt, alla koncerner har olika smaker, du får kolla runt i butiker och leta efter den rätta för dig. Lycka till!
så du var liksom TS en sån som köpte sprit och inte kunde dricka det utan du blandade ut det 10/90 med läsk och sen gick runt och spelade full och försökte kräkas i en buske klockan 10 på kvällen
Citera
2009-06-09, 16:25
Medlem
Har TS hört talas om sökfunktion, eller ens tänkt på att ögna igenom de första 10 rubrikerna innan han postar. Nionde tråden under denna är:

Sprit + Godis + Diskmaskin = Shot
https://www.flashback.org/showthread.php?t=340253

Tråden där hemmalagade Turkisk peppar/gamla bilar/polkagris/werters original shots recenseras, tillverkningssättet redogörs i detalj och smakupplevelsen klargörs även för sprit som blivit till gel pga. kryddorna.

Lås!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in