• 6
  • 7
2009-06-12, 22:47
Medlem
De svenska nazisterna r s f att de knappt finns! Det r nog bara EXPO som betraktar dem som ett reellt hot mot demokratin.
Citera
2009-06-12, 23:29
Medlem
Hajvans avatar
Jag tycker att Nazister r lite bttre med tanke p att dem str fr sina sikter och dem dljer heller inte att dem ogillar blattar och MENA-folket.
En SDare r lmsk han dljer sitt ogillande han skriver grna p FB att han ogillar blattar. En nazze vet du var du har en SDare kan hugga dig i ryggen det r skillnaden.
Citera
2009-06-12, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hajvan
Jag tycker att Nazister r lite bttre med tanke p att dem str fr sina sikter och dem dljer heller inte att dem ogillar blattar och MENA-folket.
En SDare r lmsk han dljer sitt ogillande han skriver grna p FB att han ogillar blattar. En nazze vet du var du har en SDare kan hugga dig i ryggen det r skillnaden.

Du verkar va en smart individ!. Blandar ihop nazister och SD. Du har inte forskat speciellt mycket i mnet antar jag?. Du mste va extrem vnster eftersom du verkar vilja provocera fram nt?. Medlem i AFA kanske??.
Citera
2009-06-12, 23:41
Medlem
Hajvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sanyogo
Du verkar va en smart individ!. Blandar ihop nazister och SD. Du har inte forskat speciellt mycket i mnet antar jag?. Du mste va extrem vnster eftersom du verkar vilja provocera fram nt?. Medlem i AFA kanske??.

Bgge grupperna ogillar blattar men SD gr inte direkt ut med det och nej jag r varken vnster eller hger.
Citera
2009-06-12, 23:44
Medlem
Doncos avatar
Citat:
Bgge grupperna ogillar blattar men SD gr inte direkt ut med det och nej jag r varken vnster eller hger.

Du har fel, det r egentligen ingen som ogillar blattar ifrn brjan. De har lyckats med att skapa en total ovilja till dem sjlva.

Blattarnas framgngsrika metoder gr att det finns folk som r kritiska till blattar i samtliga samhllsklasser (tack och lov).
Citera
2009-06-12, 23:48
Medlem
Hajvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Donco
Du har fel, det r egentligen ingen som ogillar blattar ifrn brjan. De har lyckats med att skapa en total ovilja till dem sjlva.

Blattarnas framgngsrika metoder gr att det finns folk som r kritiska till blattar i samtliga samhllsklasser (tack och lov).

Okej det r blattarnas egna fel att dem r ogillade det kan jag kpa.

Varfr ska man vara kritiska till blattar som gr rtt fr sig?
Du kanske vill helt enkelt att Sverige ska vara blattefritt?
Senast redigerad av Hajvan 2009-06-12 kl. 23:51.
Citera
2009-06-13, 00:22
Medlem
Citat:
Okej det r blattarnas egna fel att dem r ogillade det kan jag kpa.

Varfr ska man vara kritiska till blattar som gr rtt fr sig?
Du kanske vill helt enkelt att Sverige ska vara blattefritt?

Problemet uppstr ju nr man har en invandring som mest bestr av outbildade, obildade, ociviliserade, efterblivna och bidragsberoende mnniskor som ofta inte kan och ibland inte ens vill gra rtt fr sig. Ett land ska bara ha den invandring som landet verkligen behver i form av arbetskraft. vriga hjlper man bst genom att ge dem en tillfllig tillflykt eller genom att hjlpa dem p plats.

PK-folket rner kortsiktiga strategiska framgngar med sitt nitiska rasist/nazist/fascist-stmplande av folk som helt enkelt bara r invandringskritiska, men i lngden frlorar alla p det eftersom folk till slut trttnar p att bli frljligade och avfrdade som hitlerdyrkare och drfr i mnga fall till sist utvecklar ett verkligt rasistiskt hat mot vissa invandrargrupper.

Du ska ha cred fr att du fattat att det till strsta delen r blattarnas eget fel att de r s avskydda.
Citera
2009-06-13, 04:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FunkyCatso
Problemet uppstr ju nr man har en invandring som mest bestr av outbildade, obildade, ociviliserade, efterblivna och bidragsberoende mnniskor som ofta inte kan och ibland inte ens vill gra rtt fr sig. Ett land ska bara ha den invandring som landet verkligen behver i form av arbetskraft. vriga hjlper man bst genom att ge dem en tillfllig tillflykt eller genom att hjlpa dem p plats.

PK-folket rner kortsiktiga strategiska framgngar med sitt nitiska rasist/nazist/fascist-stmplande av folk som helt enkelt bara r invandringskritiska, men i lngden frlorar alla p det eftersom folk till slut trttnar p att bli frljligade och avfrdade som hitlerdyrkare och drfr i mnga fall till sist utvecklar ett verkligt rasistiskt hat mot vissa invandrargrupper.

Du ska ha cred fr att du fattat att det till strsta delen r blattarnas eget fel att de r s avskydda.

hller inte med. jag anser att problemet uppstr nr man frpassar individer till frorten (oavsett etnicitet). Majoriteten av alla jobb gr att lra sig p mindre n ett r och ligger p en niv dr ven den mest korkade kan utfra dem.Sen r det sklart mnga invandrare som stter resten (majoriten) i skiten. Brjar man dock se till individen (dr USA r p god vg) s behver dock inte oskyldiga drabbas.
Citera
2009-06-13, 12:38
Medlem
ambisckos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FineLilleKarln
Nej,
Jo, det du hnvisar till r precis sdan politisk pseudovetenskap jag avsg som har sina rtter i marxistjuden Lewontins phitt.
http://en.wikipedia.org/wiki/Lewontin%27s_Fallacy

Fatta att "forskarvrlden" nr det gller frgan om existensen av raser generellt sett sitter i knt p politikerna och de som ger och kontrollerar media. Ls lite grundlggande 1900-talshistoria fr ett bttre perspektiv p frgan.
Citat:
jag lyssar till forskarvrlden:
Jag med:
http://psychology.uwo.ca/faculty/rus...Hypotheses.pdf

Alla normalbegvade individer frstr att invandringskritiker har rtt i sin kritik av invandringspolitiken. Att invandringskritiska kallas rasister och nazister r en fljd av att det som etablissemanget definierar som "rasism" i grunden r vetenskapligt sant samt en konsekvens av PK:iternas moraliska hybris med anledning av 1900-talets i samtiden nrliggande historiska hndelser i Europa (hint: WW2). Vinnarna skriver alltid historien och definierar vad som r rtt och fel.
Senast redigerad av ambiscko 2009-06-13 kl. 12:41.
Citera
2009-06-13, 13:03
Medlem
Robin Woods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dildodaguerre
Men tyvrr stmmer ju det. Invandring frn U-lnder i allmnhet och MENA lnder i synnerhet gr ju faktiskt Sverige smre. Hade vi inte haft det problemet hade jag inte varit invandringskritisk.

Tnker du p alla loppor och ls i Rosengrd?
Och det r nog inte bara dr det frekommer!

Min karrir som invandringskritisk brjade p en allmn plats i slutet p 70-talet, d som vnstervriden, d jag uppmrksammade den statliga bluffen om olika arbetens vrde och hur man tillstter de tjnsterna. Import naturligtvis!
Det fanns ingen koppling d, till varfr man hll s lga lner inom vissa arbeten, vilket skulle gynna studier istllet och f bort folk frn lgavlnade arbeten.
De studierna har ju inte hjlpt fga.
Med den politiken blev det legitimt att ta in folk frn hela vrlden, vilket skulle vara en frsmak p hur utvecklingen skulle bli.

En del hade klart fr sig vad som frsigick bakom kulliserna, och folks ryggar.
Man brjade bygga upp den politiska arenan, med att byta taktiker, fr att f folk att splittra sig, villket ledde till splittringar inom de politiskt korrekta grupper som d styrde utbudet. man bytte positioner.
Men man sg alldrig att man frebyggde tgrder inom fdelsetal fr den svenska befolkningen.

Man hade ocks mage att lta bli eftervrd inom drogbehandling och psykiska besvr.

Och d man utifrn den synen p den frda politiken, anser att invandring r av ondo, kan man inte vara rasist.
Vilket jag jag upplever dom flesta vara i frgan, att invandring r av ondo, d man inte tat hnsyn till landet egna population. Nytillkomna tillhr inte den gruppen av population, utan bestr till strsta delen av bidragstagare utan giltiga skl.
Att sedan det har blivit ett fiasko med lngtgende konsekvenser fr landets utveckling, r ngot som vi invandringskritiska inte har ansvar fr mer n att vi rstar emot den frda politiken!
Citera
2009-06-13, 19:42
Medlem
Karmans avatar
Citat:
Invandringskritik r i stort sett alltid baserat p rasism. "Sverige blir smre om folk frn U-lnder flyttar hit" r ju invandringskritikernas underfrstdda, och ibland ven uttalade, budskap.

Du snackar strunt. Det r ingen naturlag att Sverige ska ha den mest genersa flykting/invandringspolitiken i vrlden. Vilket vi tyvrr har idag.

Detta faktum mste f kritiseras p ett serist stt och har inte ett skit med rasism att gra.

Rasistsnacket r bara ett stt av den politiskt korrekta batikhxeeliten att stmpla oliktnkande och slippa debattera. Fr de vet att de kommer att frlora debatten, d deras argumentation inte hller.
Citera
2009-06-14, 03:00
Moderator
-Info-s avatar
Citat:
Invandringskritik r i stort sett alltid baserat p rasism. "Sverige blir smre om folk frn U-lnder flyttar hit" r ju invandringskritikernas underfrstdda, och ibland ven uttalade, budskap.

Anser du att Sverige blir bttre, smre eller frblir lika bra om vi tar hit 40 miljoner mer eller mindre outbildade (svarta) afrikaner? Svara nu snllt p frgan.

Om alla mnniskor r lika bra och lika duktiga s ska det inte spela ngon roll om vi utkas med 40 miljoner afrikaner. Grna ett par miljoner somalier.

Svarar du att Sverige blir smre s hycklar du. D tycker du som "invandringskritiker". Svarar du att Sverige frblir precis lika bra s... Ja, d r kommentarer verfldiga...

Men i alla fall. Svara p frgan. Vad anser du? Ge ett rligt svar...
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in