Citat:
Ursprungligen postat av dildodaguerre
Men tyvrr stmmer ju det. Invandring frn U-lnder i allmnhet och MENA lnder i synnerhet gr ju faktiskt Sverige smre. Hade vi inte haft det problemet hade jag inte varit invandringskritisk.
Tnker du p alla loppor och ls i Rosengrd?
Och det r nog inte bara dr det frekommer!
Min karrir som invandringskritisk brjade p en allmn plats i slutet p 70-talet, d som vnstervriden, d jag uppmrksammade den statliga bluffen om olika arbetens vrde och hur man tillstter de tjnsterna. Import naturligtvis!
Det fanns ingen koppling d, till varfr man hll s lga lner inom vissa arbeten, vilket skulle gynna studier istllet och f bort folk frn lgavlnade arbeten.
De studierna har ju inte hjlpt fga.
Med den politiken blev det legitimt att ta in folk frn hela vrlden, vilket skulle vara en frsmak p hur utvecklingen skulle bli.
En del hade klart fr sig vad som frsigick bakom kulliserna, och folks ryggar.
Man brjade bygga upp den politiska arenan, med att byta taktiker, fr att f folk att splittra sig, villket ledde till splittringar inom de politiskt korrekta grupper som d styrde utbudet. man bytte positioner.
Men man sg alldrig att man frebyggde tgrder inom fdelsetal fr den svenska befolkningen.
Man hade ocks mage att lta bli eftervrd inom drogbehandling och psykiska besvr.
Och d man utifrn den synen p den frda politiken, anser att invandring r av ondo, kan man inte vara rasist.
Vilket jag jag upplever dom flesta vara i frgan, att invandring r av ondo, d man inte tat hnsyn till landet egna population. Nytillkomna tillhr inte den gruppen av population, utan bestr till strsta delen av bidragstagare utan giltiga skl.
Att sedan det har blivit ett fiasko med lngtgende konsekvenser fr landets utveckling, r ngot som vi invandringskritiska inte har ansvar fr mer n att vi rstar emot den frda politiken!