2009-06-08, 16:39
Medlem
Ludd3emms avatar
Lyckades ni bara få 3,3 % i detta val kan ni glömma riksdagen nästa år. Förstår ni inte hur värdelöst detta parti är? Det finns ingen framtid för varken er eller partiet när de få anhängare det ens har sitter på Flashback och häckar och ropar åt varandra hur hemskt det är med invandring men gör absolut ingenting praktiskt åt saken. Tror ni verkligen det finns nog med röster att fiska i detta forum för att ni, otroligt nog och gud förbjude, kommer över 4 % spärren nästa år?

Jag blir mörkrädd när jag betraktar er lingvistiska förmåga. Ni värnar om det ursprungliga svenska fast ni "sär skriver" gärna och uttrycker er förstås i talspråk, som att nämna "eran" istället för det egentliga "er", "våran" istället för det egentliga "vår" och så vidare. Jag påstår inte själv att jag är duktig på att skriva och brukar för det mesta inte bry mig om det blir rätt eller fel, fast det är ändå ganska lustigt att iaktta ni fjantrasister som värnar om det ursprungliga svenska när jag har en pakistansk vän som skriver mångt och mycket bättre än vad ni gör.

Slutligen, har ni förstått nu att ni inte är mer än ett pajasparti och att det svenska folket inte accepterar ert fientliga människohat och att det mestadels är lågintelligenta lågutbildade idioter som värnar om SD?

Tacka fan vet jag liberalkonservatism.
Citera
2009-06-08, 16:44
Medlem
trafalgars avatar
SD fick betydligt lägre i förra EU-valet. Så, de går ju framåt. Samtidigt var det en hel del SD-sympatisörer som valde att lägga sin röst på piratpartiet. Medelåldersmän samt unga män, piratpartiet och SD har samma sorts väljare. Precis som att vänstern sjönk 7 %, så tror jag inte att folk kommer välja piratpartiet i riksdagsvalet. Där är det mer allvar. Piratpartiet kommer vara glömt om ett år. Junilistan fick 14,5 % i förra valet, i detta fick de 3,6 %.
Citera
2009-06-08, 16:46
Medlem
InteIgens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trafalgar
SD fick betydligt lägre i förra EU-valet. Så, de går ju framåt. Samtidigt var det en hel del SD-sympatisörer som valde att lägga sin röst på piratpartiet. Medelåldersmän samt unga män, piratpartiet och SD har samma sorts väljare. Precis som att vänstern sjönk 7 %, så tror jag inte att folk kommer välja piratpartiet i riksdagsvalet. Där är det mer allvar. Piratpartiet kommer vara glömt om ett år. Junilistan fick 14,5 % i förra valet, i detta fick de 3,6 %.
Nog rätt om PP för EU fungerar det utmärkt medan riksdagen kräver något mer substans
Citera
Medlem
Snövits avatar
Vad är det du vill diskutera?

Personligen så röstar jag inte på SD men jag tror alla gånger de kommer in i riksdagen vid nästa riksdagsval.
Citera
Medlem
wretchs avatar
Vadå ingenting praktiskt? Vad skulle det vara då, menar du? Och SD kommer bara växa, vilket är just det dom gör.
Citera
2009-06-08, 16:55
Medlem
svampdamps avatar
Tar sig inte de nuvarande politikerna i kragen när det gäller nätpolitik så kommer det garanterat ramla in röster på PP 2010 också
Citera
2009-06-08, 16:55
Medlem
Abouers avatar
Jag tror att missnöjes partier aldrig håller i längden.
Citera
2009-06-08, 16:57
Medlem
Ludd3emms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trafalgar

Mellan JL:s två föregående val varade det två år i medieskuggan. Piratpartiet har cirka ett år på sig till nästa val. Det är en stor skillnad, minnet av PP:s framgång kommer leva vidare starkare än vad JL:s europeiska framgång gjorde 2006.

SD har i övrigt väldigt svårt att mobilisera väljare. Ni känner er starka på Flashback, kan bero på att många svettiga snorungar hatar vissa blattar på sin skola och därför framställer sig som SD-sympatisörer i detta forum. Detta kan bero på den bristfälliga lingvistiska intelligensen/utvecklingen hos dessa individer. Eller helt enkelt att en större skara bönder hittat hit, som tyckte det var viktigare att läsa Kalle Anka om kvällarna, runka och köra moped än att lära sig läsa på riktigt.
Citera
2009-06-08, 16:58
Medlem
Ludd3emms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InteIgen
Nog rätt om PP för EU fungerar det utmärkt medan riksdagen kräver något mer substans

Du menar alltså att enfrågepartier inte hör hemma i riksdagen? I så fall håller jag med dig.
Citera
2009-06-08, 16:59
Medlem
Ludd3emms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snövit
Vad är det du vill diskutera?

Personligen så röstar jag inte på SD men jag tror alla gånger de kommer in i riksdagen vid nästa riksdagsval.

Vad fan, jag har för i helvete ställt ett helt drös med frågor, vill du inte svara på alla kan du välja ut någon fråga som passar dig.

Jag röstar Moderat och jag VET att SD inte kommer in nästa val, svenska folket är faktiskt inte nog korkade för att rösta in dem, otroligt nog.
Citera
2009-06-08, 17:00
Medlem
wretchs avatar
Haha, allt du gör är att smutska helt utan några grunder.

Skittråd.
Citera
2009-06-08, 17:01
Medlem
trafalgars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ludd3emm
Mellan JL:s två föregående val varade det två år i medieskuggan. Piratpartiet har cirka ett år på sig till nästa val. Det är en stor skillnad, minnet av PP:s framgång kommer leva vidare starkare än vad JL:s europeiska framgång gjorde 2006.

SD har i övrigt väldigt svårt att mobilisera väljare. Ni känner er starka på Flashback, kan bero på att många svettiga snorungar hatar vissa blattar på sin skola och därför framställer sig som SD-sympatisörer i detta forum. Detta kan bero på den bristfälliga lingvistiska intelligensen/utvecklingen hos dessa individer. Eller helt enkelt att en större skara bönder hittat hit, som tyckte det var viktigare att läsa Kalle Anka om kvällarna, runka och köra moped än att lära sig läsa på riktigt.

Jag vet inte var du kommer ifrån, kanske norrland där det inte bor några invandrare. Men jag bor i en invandrartät stad, samt i ett invdandrartätt område. Jag var på försäkringskassan idag där det befann sig ca 98 % somalier och annat mellanösternfolk. Varför får då SD så många väljare i Skåne? Jo, för att det är grymt mycket invandrare som slussas dit. Titta bara på Landskrona, Helsingborg och Rosengård. Det är yngre generationer som vuxit upp med invandrare och sett hur de beter sig, kalla dem snorungar du. Varför skulle intelligensen vara lägre hos dem? Bara för att de har en annan åsikt än du? Haha, du är ju mest fördomsfull!..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in