Flashback bygger pepparkakshus!
2009-06-08, 13:50
Medlem
hej. jag har en piratversion av vista x64. jag brukar få uppdateringar genom windows update som jag installerar. nu har service pack 2 kommit och jag undrar om det kan ställa till det iom att det är en piratkopia?
Citera
2009-06-08, 14:22
Medlem
Gondars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fille8608
hej. jag har en piratversion av vista x64. jag brukar få uppdateringar genom windows update som jag installerar. nu har service pack 2 kommit och jag undrar om det kan ställa till det iom att det är en piratkopia?

Det LÄR ju göra det. Dock inte säker. Har samma OS som du, också piratversion. Du har engelska versionen av OS:et? Eller ska SP2 komma ut till Svenska versionen också?
Citera
2009-06-08, 15:25
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gondar
Eller ska SP2 komma ut till Svenska versionen också?

Enligt hörsägen efter sommaren.

Många spekulerar att SP2 kommer i samma stund som Win7 och det är i oktober.
Citera
2009-06-08, 22:53
Medlem
jag har den engelska versionen. väldigt sugen på att installera uppdateringen men orkar inte ominstallera vista ifall det strular med registreringen efteråt.
Citera
2009-06-09, 00:09
Medlem
Jag hade en version av Vista med SP1, försökte instalera SP2 men fick bara errors så jag tankade en version med SP2 och testade att cracka det med en SP1 crack och det fungerade galant har ännu inte fått några problem.
Citera
2009-07-12, 02:34
Medlem
ville inte starta en ny tråd så lägger frågan här.

jag har en laglig version av vista 64 home premium och tänkte uppgraderatill service pack 2. jag har hört att ens filer stannar kvar på datorn men blir korrupta och slutar funka. och att man därför måste säkerhetskopiera alla sina filer.

är det någon av er som vet vad som händer med filerna? tjing
Citera
2009-07-12, 09:10
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tekneek
ville inte starta en ny tråd så lägger frågan här.

jag har en laglig version av vista 64 home premium och tänkte uppgraderatill service pack 2. jag har hört att ens filer stannar kvar på datorn men blir korrupta och slutar funka. och att man därför måste säkerhetskopiera alla sina filer.

är det någon av er som vet vad som händer med filerna? tjing

Har varken hört eller läst om detta scenarie.

På vilket sätt skulle dessa filer sluta fungera?

Vilka filer syftar du på då?

Själv kör jag med Vista Ultimate SP2 med utan några problem.
Citera
2009-07-21, 22:03
Medlem
Bumpar den här tråden. Är det någon med piratversionen av Vista x64 som har fått problem efter att ha installerat Service pack 2?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in