2009-06-08, 13:50
Medlem
hej. jag har en piratversion av vista x64. jag brukar f uppdateringar genom windows update som jag installerar. nu har service pack 2 kommit och jag undrar om det kan stlla till det iom att det r en piratkopia?
Citera
2009-06-08, 14:22
Medlem
Gondars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fille8608
hej. jag har en piratversion av vista x64. jag brukar f uppdateringar genom windows update som jag installerar. nu har service pack 2 kommit och jag undrar om det kan stlla till det iom att det r en piratkopia?

Det LR ju gra det. Dock inte sker. Har samma OS som du, ocks piratversion. Du har engelska versionen av OS:et? Eller ska SP2 komma ut till Svenska versionen ocks?
Citera
2009-06-08, 15:25
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gondar
Eller ska SP2 komma ut till Svenska versionen ocks?

Enligt hrsgen efter sommaren.

Mnga spekulerar att SP2 kommer i samma stund som Win7 och det r i oktober.
Citera
2009-06-08, 22:53
Medlem
jag har den engelska versionen. vldigt sugen p att installera uppdateringen men orkar inte ominstallera vista ifall det strular med registreringen eftert.
Citera
2009-06-09, 00:09
Medlem
Jag hade en version av Vista med SP1, frskte instalera SP2 men fick bara errors s jag tankade en version med SP2 och testade att cracka det med en SP1 crack och det fungerade galant har nnu inte ftt ngra problem.
Citera
2009-07-12, 02:34
Medlem
ville inte starta en ny trd s lgger frgan hr.

jag har en laglig version av vista 64 home premium och tnkte uppgraderatill service pack 2. jag har hrt att ens filer stannar kvar p datorn men blir korrupta och slutar funka. och att man drfr mste skerhetskopiera alla sina filer.

r det ngon av er som vet vad som hnder med filerna? tjing
Citera
2009-07-12, 09:10
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tekneek
ville inte starta en ny trd s lgger frgan hr.

jag har en laglig version av vista 64 home premium och tnkte uppgraderatill service pack 2. jag har hrt att ens filer stannar kvar p datorn men blir korrupta och slutar funka. och att man drfr mste skerhetskopiera alla sina filer.

r det ngon av er som vet vad som hnder med filerna? tjing

Har varken hrt eller lst om detta scenarie.

P vilket stt skulle dessa filer sluta fungera?

Vilka filer syftar du p d?

Sjlv kr jag med Vista Ultimate SP2 med utan ngra problem.
Citera
2009-07-21, 22:03
Medlem
Bumpar den hr trden. r det ngon med piratversionen av Vista x64 som har ftt problem efter att ha installerat Service pack 2?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in