2009-06-08, 02:48
Medlem
Som topic...

Jag letar alltså efter ett skatevänligt p-hus i Stockholm. Gärna ett par våningar och självklart inte alltför övervakat. NKs p-hus hade ju varit klockrent, om det nu inte legat mitt i stan och varit rätt så övervakat och dessutom smockfullt med bilar

Känner ni till några vettiga så får man gärna tipsa. Om det nu finns en tråd får man gärna tipsa om den också Jag är kanske för efterbliven för att använda sökfunktionen helt enkelt...

Puss och smek på er <3
Citera
2009-06-10, 13:49
Medlem
Patiences avatar
Jag och mina boyz har letat febrilt efter samma sak.

Det närmaste vi kommit är Sicklas parkering-komplex, men dom blev arga och högljudda när de upptäckte oss.
Citera
2009-06-10, 14:12
Medlem
p3LLEs avatar
Som ovanstående har jag varit i sickla, vi vart inte utskickade eller någonting men de är nästan oskatebart när det snöar, bilarna drar in så jävla mycket grus o vatten samt nått jävla äckligt skick som lägger sig över marken, annars är det gött att skejta på översta plan där under bar himmel om vädret tillåter!
Sedan finns även Åhléns garage, man kan skejta på bottenvåningen, det kan vara väldigt smutsigt ibland men oftast är det helt OK, det händer typ hela tiden att man blir utskickad men vakterna är ganska snälla och brukar bara be en att gå iväg, så kan man komma tillbaka typ 15 min senare.
Annars är det väl tunnelbanan som gäller, men där måste man passa sig för vakterna där kan bli väldigt arga, även connex personalen ryter till ibland men dom behöver man inte passa sig för.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in