2009-06-07, 22:11
Medlem
AndreasKs avatar
jag surfade lite och hittade

http://www.everyonedoesit.com/online...ProductID=6792

FATTA! Smoke är redan en av de allra bästa rökmixarna, och nu är den bättre!

Är det någon son har provat den, så skriv lite.
Citera
2009-06-07, 22:37
Medlem
bergelins avatar
Måste varenda 15-åring på den här brädan skapa en ny tråd varje gång denne hittar en ny rökmix? Finns redan en tråd att diskutera alla rökmixarna i.
Citera
2009-06-07, 22:50
Medlem
Gaasis avatar
Använd sökfunktionen snälla. Det behövs inte skapas nya trådar varje gång en ny mix dyker upp. Det är väl en smaksak men Northern Heights från GS har högre rykte än Smoke åtminstone.
Citera
2009-06-07, 23:03
Medlem
ovärt till det priset. Köp NH istället.

Slår t o m standard brunt enligt min mening.
Citera
2009-06-08, 16:57
Medlem
AndreasKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bergelin
Måste varenda 15-åring på den här brädan skapa en ny tråd varje gång denne hittar en ny rökmix? Finns redan en tråd att diskutera alla rökmixarna i.

Måste varenda torra tråkmåns klaga, när "15-åringar" försöker hjälpa folk, och få dom att lägga pengar på rätt saker......mummel...mummel...
Citera
2009-06-08, 17:34
Medlem
hockexxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gaasi
Använd sökfunktionen snälla. Det behövs inte skapas nya trådar varje gång en ny mix dyker upp. Det är väl en smaksak men Northern Heights från GS har högre rykte än Smoke åtminstone.

Skall jag vara ärlig tror jag Smoke Plus piskar skiten ur NH, har dock inte testat Smoke Plus, däremot både NH och Smoke och dom lirar i samma liga enligt mig. NH är möjligen lite bättre (känns så nu iallafall) men då var det dock ett bra tag sen jag rökte Smoke och har blivit lika förvånad över hur potent det var för varje påse
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in