2009-06-07, 17:16
Medlem
ochsås avatar
Det står på hemsidan att man kan ringa på söndagar. När man till slut kommer fram säger en röst att det är stängt på söndagar. Det finns inte ens en jävla mail att nå dem på. Jag har fått faktura på samma sak en gång till. Jävla kukar som har konstruerat telias hemsida, så jävla mer avancerat kan det ju inte bli, VARFÖR SKAFFAR DE SIG INTE EN ENKEL JÄVLA HEMSIDA????

Fler som tycker som jag?
Citera
2009-06-07, 17:39
Medlem
Därför jag inte använder Telia
Citera
2009-06-07, 17:58
Avslutad
Japp, helt seriöst kan jag inte komma på NÅGONTING som Telia är bättre än någon annan på...
Citera
2009-06-07, 18:24
Medlem
Farbror Fazers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av roedtelefon
Japp, helt seriöst kan jag inte komma på NÅGONTING som Telia är bättre än någon annan på...

det är ju snack om att deras nät ska vara väldigt bra. Men annars kan dom dra åt helvete
Citera
2009-06-07, 18:26
Medlem
Nr19UtanBanans avatar
Det var precis sådana saker som gjorde att jag lämnade telia. De lever på folk som har kvar tron på det "pålitliga" statliga televerket... Nä, usch för telia!!
Citera
2009-06-07, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Farbror Fazer
det är ju snack om att deras nät ska vara väldigt bra. Men annars kan dom dra åt helvete

Ja, deras när är väldigt stabilt! Och jag är iaf mycket nöjd med Telia, så för mig kan de gärna stanna kvar...

Och jag har för mig att de har öppet på söndagar, då man ringer 90200, men detta kanske har ändrats nu.

Edit: lördagar och söndagar och helgdagar, 9-17 sa de nu då jag ringde 90200
Citera
2009-06-07, 18:50
Medlem
gammgubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MerBlues
Ja, deras när är väldigt stabilt! Och jag är iaf mycket nöjd med Telia, så för mig kan de gärna stanna kvar...

Och jag har för mig att de har öppet på söndagar, då man ringer 90200, men detta kanske har ändrats nu.

Jap, de har öppet till kl 17 på söndagar. Jag pratade med dem för några timmar sedan så jag vet de hade öppet.
Citera
2009-06-07, 19:13
Medlem
jo visst blir man trött på dem ibland, men faktum kvarstår att de har ett stabilt nät och stor mobilteckning och för många internetabonenter är de det enda alternativet...
Citera
2009-06-07, 19:25
Medlem
Ironghosts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av roedtelefon

Täckningen, norr om Uppsala..
Citera
2009-06-07, 19:47
Medlem
ochsås avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MerBlues

Ja, jag ringde till 90200, och det var innan 17:00. Och när jag väl hade pratat mig hela vägen fram så sade de att det var stängt på söndagar och så lades det bara på. Trots att jag blev förbannad så ringde jag faktiskt en gång till, och valde att ta vägen via att man tryckte sig fram via olika alternativ, men resultatet blev det samma, de sade att de inte hade öppet på söndagar.
Citera
2009-06-07, 20:41
Medlem
pingvinens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ochså
Ja, jag ringde till 90200, och det var innan 17:00. Och när jag väl hade pratat mig hela vägen fram så sade de att det var stängt på söndagar och så lades det bara på. Trots att jag blev förbannad så ringde jag faktiskt en gång till, och valde att ta vägen via att man tryckte sig fram via olika alternativ, men resultatet blev det samma, de sade att de inte hade öppet på söndagar.

Kundtjänst HAR öppet, men inte ekonomi och det verkar vara den avdelningen du sökte. Välkommen åter på kontorstid. Är det något att bli upprörd över?
Citera
2009-06-07, 20:43
Medlem
Som ovanstående, inte så konstigt att du får nå dom på kontorstid, dessutom har du väl haft räkningen sen sista vardagen den här veckan iaf. Det kommer ju faktiskt inte post på söndagar.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in