2009-06-07, 14:36
Bannlyst
Rösta!

lila.... ?
Citera
2009-06-07, 14:40
Medlem
svampdamps avatar
Jag röstar på PP för att:

Internet ska vara fritt!
Massövervakning är fel!
Demokrati är viktigt!
Den nuvarande patenten ska bort eller modifieras!

Och för att PP verkligen brinner för dessa frågor som inget annat parti gör.
Citera
2009-06-07, 15:41
Medlem
vättes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mittlivsomhund
Ah, som frågan lyder undrar jag mest vilka jag borde rösta på då jag definitivt inte är insatt. Så, jag får väl lättast reda på vem jag vill rösta på genom att fråga er vilka ni ska rösta på och vilket som är ert största argument att göra det? För är det bra nog för er är det säkert bra nog för mig

Så, ge mig en snabb deskription av vad laget ni röstar på vill typ. Om ni vill.
Tack.
Du skall inte rösta alls. Har du ingen aning om vad de olika partierna står för finns det ingen anledning att du skall rösta, du kommer bara göra ett dåligt, ogrundat val. Lämna röstandet till de som har någon aning om vad de röstar på och om.
Citera
2009-06-07, 16:26
Bannlyst
s SD TRYGGHET&TRADITION
Citera
2009-06-07, 17:28
Medlem
Toffss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vätte
Du skall inte rösta alls. Har du ingen aning om vad de olika partierna står för finns det ingen anledning att du skall rösta, du kommer bara göra ett dåligt, ogrundat val. Lämna röstandet till de som har någon aning om vad de röstar på och om.

Rösta blank då??? Uppmana folk till att inte rösta är ju smart
Citera
2024-05-29, 13:10
Medlem
Viralas avatar
Citat:
Ah, som frågan lyder undrar jag mest vilka jag borde rösta på då jag definitivt inte är insatt. Så, jag får väl lättast reda på vem jag vill rösta på genom att fråga er vilka ni ska rösta på och vilket som är ert största argument att göra det? För är det bra nog för er är det säkert bra nog för mig

Tack.

Dig själv! Gå in på valmyndigheterna och kandidera till valet. 55000 efter skatt och traktamente. Dessutom får du träna upp din Engelska under en mandatperiod. Bjuda över polare, lobba för att din kommun ska få maximalt med EU-bidrag eller varför inte ditt kompis-gäng. Ett bra sätt att få in snabba cash.
Citera
2024-05-30, 09:32
Medlem
Citat:

Tack.

Läs igenom budgetförslagen och ideprogrammen för varje parti utan att ta hänsyn till deras färg och ställ dig själv frågan; vilken väg tycker jag landet ska ta? Sen röstar du kall som nordpolen på det och orgasmar över faktumet att alla partimedier nyss slösade tiotals miljoner i onödan att påverka dig
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in