2009-06-15, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pretty-boy
han är ingen jävla fotbollsgrabb. Han umgicks med wannabes och några utav bajen orphans. blir man grabb för det? jävla bög weest. dra ifrån tråden ditt troll

Tror inte han var kat-c (nyss fyllda 16) men vad jag förstått har han visat upp våldsamare tendenser sedan några månader tbx. Kan vara ett tecken på att han influerats av kulturen sedan säsongsstarten samt att han på mer än en bild klädde sig i casualmärken. Nu är jag osäker på hur kulturen inom bajen ser ut men det är kanske så att klacken har starka casualdrag - ligist eller inte. Det är iofs extremt vanligt med julgranar just i bajenklacken så det verkar inte finnas en gemensam casualklädsel bland de som går på matcher.
Citera
2009-06-15, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pretty-boy
han är ingen jävla fotbollsgrabb. Han umgicks med wannabes och några utav bajen orphans. blir man grabb för det? jävla bög weest. dra ifrån tråden ditt troll

Hade du lärt dig läsa din jävla solnatattare hade du inte postat.
Citera
2009-06-15, 22:48
Medlem
larra123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CRILLZORSTYLE!
Undra hur Toves syskon och Tims syskon mår nu pga detta? Tror ni de får onda blickar i skolan? Tror ni de fortfarande älskar sina syskon efter detta?

Nu utgår jag ifrån att de har syskon men jag vet inte om de båda två är ensam-barn men det tvivlar jag på!

Klart att de drabbade familjerna mår dåligt. Föräldrarna kanske mår så dåligt att de sjukskriver sig, syskonen kanske inte kan visa sig ute på gatan i sommar utan att känna sig hotade. Sommaren är helt förstörd osv. Klart att det är jobbigt. Jag vill nästan påstå att det är nog jobbigast för ett syskon till den avlidne, om hon hade något.
Senast redigerad av larra123 2009-06-15 kl. 22:51.
Citera
2009-06-15, 22:48
Medlem
Backstage-Passs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MilitantCanibal
Hon blev alltså kvävd till döds, vilket inte nödvändigtvis är detsamma som strypt. Sen med det diffusa tillägget "och annat yttre våld". Kan det vara så att hon fick struphuvudet krossat och kvävdes av sitt blod? Det skulle väl passa in i den beskrivningen?

Inte helt omöjligt. Fy helvete, vilket öde i sådana fall..
Citera
2009-06-15, 22:50
Medlem
Idioter. Fy faaan.
Citera
2009-06-15, 22:51
Medlem
E.Taylors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flaskneger
Fan vad roligt det hade varit om det visar sig att hon dog av att hon svalde en hel köttbulle som senare satte sig snett i halsen.
Roligt? Hör du hur du själv låter?
Btw ang. ditt motto, hade du inte suttit 15 år (i ditt fall kanske tom 16 år) i skolbänken hade du aldrig tagit dig in på detta forum som kräver både läs- och skrivförmåga (den analytiska förmågan tas av alla förgiven).
Citera
2009-06-15, 23:08
Medlem
konstits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E.Taylor
Roligt? Hör du hur du själv låter?
Btw ang. ditt motto, hade du inte suttit 15 år (i ditt fall kanske tom 16 år) i skolbänken hade du aldrig tagit dig in på detta forum som kräver både läs- och skrivförmåga (den analytiska förmågan tas av alla förgiven).

Fläknegers motto är näppe relevant för hans inlägg i tråden, men som sådant äger det nog sin rigtighet.....
Citera
2009-06-15, 23:17
Medlem
NBGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av larra123
Om man är den bästa kompisen går man inte på bal 3 dagar efter att bästa kompis har dött. Det skulle inte en komma på frågan. Om min bästa kompis hade dött, aldrig hade dragit på mig finkläderna för att gå på fest 3 dagar efter en så här tragisk händelse.

Vad är det för struntprat? Att försöka leva vidare ett så normalt liv som möjligt är det bästa sättet att hantera sånt här. Vad hade du gjort? Suttit hemma och deppat ihop? Att leva vidare är ett sätt att hedra Tess. Hon hade själv inte viljat att Fel*cia, Em*a, In* och E*in skulle suttit hemma och deppat på deras bal och avslutning.

Påstår du att Tess bror är en dålig bror med tanke på att han firade sin skolavslutning med sina vänner? Bättre stöd för att kunna gå vidare med sitt liv kan man ju inte få.
Citera
2009-06-15, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NBG
Vad är det för struntprat? Att försöka leva vidare ett så normalt liv som möjligt är det bästa sättet att hantera sånt här. Vad hade du gjort? Suttit hemma och deppat ihop? Att leva vidare är ett sätt att hedra Tess. Hon hade själv inte viljat att Fel*cia, Em*a, In* och E*in skulle suttit hemma och deppat på deras bal och avslutning.

Exakt, hennes personliga måtto var ju LLFU - Lev Livet Fullt Ut.
Citera
2009-06-15, 23:23
Medlem
Backstage-Passs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NBG

Påstår du att Tess bror är en dålig bror med tanke på att han firade sin skolavslutning med sina vänner? Bättre stöd för att kunna gå vidare med sitt liv kan man ju inte få.

Fråga: Tror du att Therese hade velat att hennes vänner / syskon skulle sitta hemma och gråta? Hennes motto i livet var "Lev Livet Fullt Ut" och jag tror nog att hon även ansåg att hennes närmaste skulle fortsätta med det om hon nu snabbt försvann..
Citera
2009-06-15, 23:25
Medlem
Gbg.BestCoasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Infrarowd
Exakt, hennes personliga måtto var ju LLFU - Lev Livet Fullt Ut.

Allt är relativt?

Jag tror att yngre personer reagerar som dessa ungdomar gör, men lite äldre skulle definitivt tagit det lugnare och sörjt mer tror jag? Det handlar nog om en mognadsprocess och man kan inte begära att barn-ungdomar ska kunna hantera sin sorg så att det "passar" vuxna?
Citera
2009-06-15, 23:32
Medlem
Ni glömmer tjejen

Jag tycker att alla på tråden glömmer tjejen som förmodligen har hjärntvättat sin kille. Ni kommer väl ihåg Forsmo som dömdes för att ha hjärntvättat barnflickan. Hon är kanske den som är mest skyldig...
Höga betyg men känslomässigt störd - är känslolivet bortkopplat egentligen på henne. Psykopat kanske. Hörde att kille inte fick umgås med kompisar mm. Det klassiska för en psykopat - att stänga av partnern från alla kontakter och omvärlden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in