LOL .... har svårt att låta bli att skratta när jag ser sånt här.
I vilket fall som helst så ser det ju ut som om det är en hel del ge och ta ifrån båda sidor. Fast varningen är rätt i detta fall dom har gått över gränsen båda två.
Jag erkänner att jag gjorde fel. Anledningen till att jag medvetet skrev provokativt var för att demonstrera för Papa Doc vilken låg nivå han ligger på, och meningen var inte att övriga användare av Flashback skulle ta illa upp.
Jag har faktiskt aldrig gått till personangrepp innan, och jag har inte för avsikt att göra det i framtiden.
Ja, Papa Doc är Hanna Paj's femte smurf och borde bannas. Igår kunde jag inte kolla IP-adressen av någon orsak, men idag ser jag att det är samma som de övriga smurfarna använder.
IP-ban borde sättas på hans IP-adress: 217.215.71.252 (as5-1-4.han.s.bonet.se)
Ja, Papa Doc är Hanna Paj's femte smurf och borde bannas. Igår kunde jag inte kolla IP-adressen av någon orsak, men idag ser jag att det är samma som de övriga smurfarna använder.
IP-ban borde sättas på hans IP-adress: 217.215.71.252 (as5-1-4.han.s.bonet.se)
Går det att kolla vilka övriga skribenter som använder den adressen?
Om det finns någon annan undrar jag om ni tänker göra något åt denne? Detta med tanke på att användare varnas/bannas för personangrepp. Jag personligen tycker det är värre med spam vilket Hanna paj mfl. är.