2009-06-06, 20:52
Medlem
DanteAlighieris avatar
Jag har länge funderat på om jag ska bli medlem i SDU. Och efter att ha sett all skit i detta forum nu kring EU-valet så har jag fan fått nog. Jag ska bli medlem i SDU! Så min fråga, är det säkert eller kan jag på något sätt bli outad om jag blir medlem?
Citera
2009-06-06, 20:54
Medlem
666Hates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DanteAlighieri
Jag har länge funderat på om jag ska bli medlem i SDU. Och efter att ha sett all skit i detta forum nu kring EU-valet så har jag fan fått nog. Jag ska bli medlem i SDU! Så min fråga, är det säkert eller kan jag på något sätt bli outad om jag blir medlem?
Varför SDU? Varför inte SD?
Citera
2009-06-06, 20:54
Bannlyst
vad menar du med outad? vem vill du inte ska se att du e medlem i SDU?

skäms du för dina åsikter?
Citera
2009-06-06, 20:56
Medlem
DanteAlighieris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av azeuz
vad menar du med outad? vem vill du inte ska se att du e medlem i SDU?

skäms du för dina åsikter?

Nej jag skäms inte för mina åsikter. Men än så länge får man ju inte rösta på vilket parti man vill i Sverige utan att bli lynchad.
Citera
2009-06-06, 20:56
Medlem
Eoppoyzs avatar
Så länge du inte säger att du är medlem i SDU när du väl har gått med så kommer ingen utomstående få reda på det.
Citera
2009-06-06, 20:58
Bannlyst
Citat:
Nej jag skäms inte för mina åsikter. Men än så länge får man ju inte rösta på vilket parti man vill i Sverige utan att bli lynchad.

du är rädd.
Citera
2009-06-06, 20:59
Medlem
DanteAlighieris avatar
Citat:
du är rädd.

Det är klart jag är rädd. Skulle du kunna gå fram till ett gäng blattar och säga att du röstar på SD? Stolpskott.
Citera
2009-06-06, 21:02
Medlem
Citat:
Det är klart jag är rädd. Skulle du kunna gå fram till ett gäng blattar och säga att du röstar på SD? Stolpskott.

Varför inte egentligen? SD är inget parti som vill lyncha alla blattar. Det är det enda partiet som vågar ta upp det som alla andra tänker på. Det enda partiet i Sverige med en vettig invandringspolitik.
Citera
2009-06-06, 21:02
Medlem
glimmandes avatar
Citat:

Invandrare är lustigt nog ofta mer förstående än svenskar. Svenskar har någon konstig mental spärr som många ej kan komma förbi. Invandrare (iaf de nyanlända) har inte samma hjärntvätt utan ser till och med etnisk identifikation och egenintresse som naturlig.
Citera
2009-06-06, 21:08
Medlem
DanteAlighieris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kimelimen
Varför inte egentligen? SD är inget parti som vill lyncha alla blattar. Det är det enda partiet som vågar ta upp det som alla andra tänker på. Det enda partiet i Sverige med en vettig invandringspolitik.

Och på vilket sätt tror du ett gäng invandrare skulle tackla detta?
Citera
2009-06-06, 23:06
Moderator
Strix m/94s avatar
Det...

Citat:

...tror jag att jag skulle. Däremot skulle jag dra mig för att göra samma sak framför en hoper svenska batikhäxor - i alla fall inte utan ett rejält försprång. Invandrarna begriper ofta en tydlig attityd och en fast vilja och på sin höjd riskerar man väl en smäll om de är i kraftigt överläge, men batikhäxorna sitter på hela den offentliga maktens apparater, och skulle kunna göra livet surt för en under decennier.
Citera
2009-06-06, 23:15
Medlem
skogshuggar3ns avatar
Citat:
du är rädd.

Du verkar inte inse att man kan förlora sitt arbete om man har fel åsikter i Sverige.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in