2009-06-06, 03:46
Medlem
Redbullvodkas avatar
Hej,

Har lnge letat efter ett program som lter mig fjrrstyra mirc. Jag har anvnt bde rdp och realvnc men tycker det funkar sdr, dessutom r det ganska jobbig att anvnda dom bara fr att komma t mirc. S jag undrar om det finns ngot program som lter mig fjrrstyra bara mirc programmet allts inget annat. Vore kanon om det finns ett s jag slappa joina alla kanaler p laptopen/jobbet etc.

Tacksam fr all hjlp jag kan f!
Citera
2009-06-06, 05:22
Medlem
SinXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redbullvodka
Hej,

Har lnge letat efter ett program som lter mig fjrrstyra mirc. Jag har anvnt bde rdp och realvnc men tycker det funkar sdr, dessutom r det ganska jobbig att anvnda dom bara fr att komma t mirc. S jag undrar om det finns ngot program som lter mig fjrrstyra bara mirc programmet allts inget annat. Vore kanon om det finns ett s jag slappa joina alla kanaler p laptopen/jobbet etc.

Mste det vara just mIRC? Funkar det inte med vilket IRC klient som hellst?
Citera
2009-06-06, 06:28
Medlem
Stormis84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redbullvodka
Hej,

Hade jag varit dig s hade jag satt upp ngon form utav BNC.
Sjlv anvnde jag psybnc ett tag funkar hur kanon som helst, bara stta upp en liten klient hemma och sedan ansluta frn valfri dator
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in