Vet av egen erfarenhet att hon är/var rätt blåst...
Var på en fest för en herrans massa år sedan där hon och henes dåvarande kille
"bjöd" oss andra på ett litet uppträdande.. För inte kan man vara SÅ överdriven?
Hon var väldigt "åhh.." "pussipuss" "jaa, jag har det här och det här.." Överdrivet och jobbigt kvittrande....

Hon visste ingenting om vad som hände utanför sin lilla perfekta
värld om det inte hade sagts av någon "stor" kändis/person som hon tvunget skulle name droppa..
Hon drack inte något medhavt att berätta om och inte tillräckligt för att bli full men skådespela
full det gjorde hon iaf
När vi sen hamnade ute på stan däremot och drinkarna kostade skjortan och blandades
av finsprit, då drack hon glatt och lät sig bjudas (och behövde inte spela full när vi
promenerade hem) Vi bodde i samma stadsdel så jag blev tvunget matad
med att hon bodde där och där för hon "kände" rätt hyresvärd och inte i ghettohusen
där jag bodde, och han hade minsann de å det, hotell och bla bla bla Provspelning hit och regissör dit.. Ett tjatter som bara avbröts av att den medhavda pojkvännen skulle pussa henne/bära henne/massera fötterna (fyll i valfritt...)
Svårt att tysta en bortskämd c kändis (eller b kanske?) som längtade uppåt på kändis himlen
Några andra som visste lite vem killen var sedan tidigare, uttryckte att han gled med henne
på en räkmacka.. Även han hade mer utseende än hjärna...
Han blev snabbt dumpad när Stockholm lockade henne lite mer..
Ställer mej i samma ringhörna som så många andra som tröttnat på bimbokonceptet...
Hellre en mindre vacker tjej men en intelligent tjej som kan prata, än en snygg tjej, som du de övriga 23 timmarna och 55 minutrarna som är kvar efter du satt på henne, irriterar dej till döds resten dagen eftersom det ända vettiga du fick ur henne var din egen snopp...
(i sann flashback anda och utan att vetenskapligt ha några bevis så tar det bara ju bara 5minuter även om hon tar den i 2an och heter Sara Sommerfeldt..)