2009-06-04, 17:19
Medlem
Drar ett långskott här, varit på jysk och kollat på en TV-möbel ( http://www.jysk.se/130/326/3610017/a/catalog ) men de hade ingen monterad så de kunde inte ge någon information om hur stor plats det är för TV'n, ringde även deras support och de tyckte jag skulle köpa möbeln montera upp den och om inte TV'n fick plats så skulle jag montera ner den igen och skicka tillbaka .

Så är det någon som möjligtvis äger denna möbel och kan kolla hur bred TV man får plats med?
Citera
2009-06-04, 17:39
Medlem
Bubba_med_ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av o_zenith
Drar ett långskott här, varit på jysk och kollat på en TV-möbel ( http://www.jysk.se/130/326/3610017/a/catalog ) men de hade ingen monterad så de kunde inte ge någon information om hur stor plats det är för TV'n, ringde även deras support och de tyckte jag skulle köpa möbeln montera upp den och om inte TV'n fick plats så skulle jag montera ner den igen och skicka tillbaka .

Så är det någon som möjligtvis äger denna möbel och kan kolla hur bred TV man får plats med?

Haha, vilken sopor!

Jag äger inte denna möbel men min tv är 40" och den är 1meter bred. Den där möbeln är 170cm bred och har då två hyllor brevid så jag tror inte du kan ha någon jätte-tv i den.

/Bubba
Citera
2009-06-04, 18:39
Medlem
flipsters avatar
Jysk är ökända för sina möbler med urusel kvalité - köp den inte.
Citera
2009-06-04, 21:14
Medlem
AnnaMs avatar
Köp inga möbler från Jysk.
Vi gjorde det misstaget en gång och hyllan var så jävla sned och vind.
Citera
2009-06-04, 21:27
Medlem
Jag köper inte möbler på Jysk igen. Fick åka fram och tillbaka 3 gånger med ett soffbord.. 1a gången var den feltillverkad, glaset var felgjutet med gropar... 2a gången var glaset alldeles repad, någon måste ha öppnat förpackningen och ställt tillbaka den sen för det var annan tejp som kartongen var stängd med... 3e gången var ena benet felkontruerat så det skulle stått rakt ut i luften som en hunds ben när den pinkar, om man hade skruvat på det..
Fick inte ens en ursäkt.

http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/70103090
Liknande möbel för någon hundring mer.
Ikea's kundtjänst kan säkert svara på vad det är för mått för TV:n.. och om inte annat finns den säkert uppmonterad i ditt närmsta varuhus om du vill kolla själv.
Citera
2009-06-04, 22:26
Medlem
Mandingos avatar
det finns bara ett råd gällande jysk: köp inte skiten, har haft en garderob därifrån, hopskruvad efter konstens alla regler som plötsligt en natt bestämde sig för att det var dags att braka ihop, blev bara en hög spån och spegelkross kvar runt mina kläder...
Citera
2009-06-04, 22:29
Moderator
rotadents avatar
Jag var på Jysk häromveckan för att köpa en dynförvaring till balkongen. De hade haft den med i reklambladet jag fick i brevlådan och de var billigast på den typen av låda. Men jag förstår inte hur folk lyckas handla där(?) Det ser ju alltid ut som Beirut i butiken med prylar överallt, öppnade och halvöppnade förpackningar och grejer över hela golvet. Sen hade de en (1) människa som jobbade i butiken, inte fler. Det var totalt kaos och någon utannonserad dynlåda fanns inte så jag gick.
Citera
2009-06-04, 22:36
Medlem
Verkrachtings avatar
Det står tydligt i beskrivningen att djupet är 41 cm.
Citera
2009-06-04, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Verkrachting
Det står tydligt i beskrivningen att djupet är 41 cm.
Fast det är ju inte djupet han undrar över.
Citera
2009-06-04, 23:02
Medlem
cineramas avatar
Jysk suger pung, köp inte därifrån.. Beirut är lysande beskrivning förresten!

Förstår inte hur folk kan köpa skit därifrån. Varje gång jag sällar mig dit av någon outgrundlig anledning vill jag bara gå därifrån fort igen trots att jag är kvinna.

Mamma köpte strykbräda därifrån och den var så vinglig o ramlar gärna ner, väldgt bra när man har het strykjärn. Jag tänkte bara, ja se där, Jysk ju.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in