2009-06-03, 23:53
Medlem
dasbandits avatar
tjena jag köpte nyss en ny dator och beslutade mig för att fixa windows 7 men kan inte fixa drivers till mitt moderkort någon som vet hur jag ska fixa detta?kör 64bit windows och moderkortet är M3N78-EM från asus. skulle vara extremt tacksamm för svar då jag är i panik tillstånd just nu
Citera
2009-06-04, 00:12
Medlem
cannaBes avatar
Får man vara så nyfiken att fråga vad du ska med drivarna till? Vad är det som inte fungerar?
Citera
2009-06-04, 12:50
Medlem
flashwriters avatar
Asus M4A78-E-moderkort här.... Jag installerade W7 64-bit på en helt ny tom dator igår em. Jag tycker att det går riktigt bra men jag har ju inte hunnit så långt iofs, haft en massa annat göra också. Flera drivrutiner hoppar faktiskt snällt in om man väljer antingen vista-64-bit när man hämtar eller så låter man W7 köra installationen i kompatibilitetsläget. Men jag vet ju inte hur bra det funkar. Har inte försökt sätta i några spel ännu. Men IE 8 funkar utmärkt såvitt jag kan se. Ikväll ska jag prova Eldräven....

Kör med Avast antivirus, gick också bra utan problem. Zonealarm säger helt ifrån däremot.
Citera
2009-06-04, 14:39
Medlem
Andreasvbs avatar
Gå in på ASUS hemsida och kolla om du hittar några drivrutiner, kan fungera med Vista-driver.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in