Med mitt ex kom det lite brunt p kuken och det var ju inte allt fr upphetsande. Men jag och min nuvarande flickvn njuter bda tv lite d och d av analsex. Ja, allts p henne, men det fattade ni va? Det gr alltid fr henne nr jag tar henne i brungat. Och det r ju s jvla gtt!
Jag har aldrig gjort det i rumpan, vill inte gra det heller. Blotta tanken p att det hamnar lite brunt p kuken och sen av misstag hamnar lite p lakanen dr man ska ligga och sova sen, fr mig att m illa.
Det finns s mycket annat som r viktigare fr ett bra sexliv n att testa en massa nya tekniker ssom sensualitet, mhet och nrhet osv. Vad andra gr bryr jag mig dock inte ett dugg om.
Jag skrev en del om mina uteslutande positiva erfarenheter p omrdet i trden "hur ska man f tjejen att".
Givetvis kan man inte behandla rven p samma stt som musen. Vggarna r mycket knsligare - speciellt en bit in - varfr man br undvika djupa och hrda sttar (i varje fall om man r ngorlunda lng och grov).
Testade det ett antal ggr med mitt ex, men jag tycker inte det var ngn hjdare, visst var det trngre, men bara tanken att jag kanske doppar min kuk i avfring oavsett hur vl hon duschat r inte s upphetsande.
Men visst, tycker tjejen att det r det sknaste som finns och ber om att bli tagen i analen s r inte jag den som nekar henne heller ....
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!