2003-11-12, 21:29
Medlem
...
/K
Citera
2003-11-12, 21:33
Medlem
thebandits avatar
Spöa henne.
Citera
2003-11-12, 21:35
Medlem
LadyTieras avatar
Du måste snacka med henne. Omedelbart, innan det händer något mer eller innan du blir argare, att lösa saker sanbbt är viktigt

Det är jävligt lågt att göra det hon gjorde, jag pratar med min kille innan jag gör någonting, för vårat förhållande är viktigare än en stunds njutning.

Att dessutom ljuga om var hon är och gör gör det hela värre.
Citera
2003-11-12, 21:36
Medlem
Slarn2030s avatar
Vilken grej! Jag är svårt imponerad av att du lyckas komma i en sån situation. Har dock inga råd till dig förutom att inte lyssna på den förra skribenten.
Citera
2003-11-12, 21:37
Medlem
LadyTieras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thebandit
Spöa henne.

Mmmmm, det här är svaret på allt eller hur?
Citera
2003-11-12, 21:37
Medlem
Hylands avatar
Nu ska du lyssna på Dr. Hyland!
Du ringer erat KK en dag när frugan din är och jobbar eller något sånt. Du ber honom komma över och sedan så bjuder du på ett glas vin eller två. Efter ett tag så lägger du handen på hans lår, medans du sakta kysser hans hals. När du nu eggat upp honom tillräckligt så inleder ni en flera timmar lång sexakt så att frugan din hinner komma hem och se er två i sängen tillsammans. Du tittar mot henne och ler lite generat. Ber henne gå därifrån tills ni är klara. Om du vill så kan du även lägga till Strindbergs klassiska fras: "Föga troligt - Böga otroligt!"
Nu vet jag inte hur hon är funtad, men jag hoppas för ditt eget bästa att hon aldrig mer kommer tillbaka.
Citera
2003-11-12, 21:39
Medlem
thebandits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyTiera
Mmmmm, det här är svaret på allt eller hur?

Mjaa näe. Men beter man sig så ruttet som hon har gjort så förtjänar man ett kok stryk. Man som Kvinna.
Citera
2003-11-12, 21:44
Medlem
LadyTieras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thebandit
Mjaa näe. Men beter man sig så ruttet som hon har gjort så förtjänar man ett kok stryk. Man som Kvinna.

Våld hör inte hemma i ett förhållande oavsett (om det inte är i sexlekar förståss ) Bättre att prata med henne/dumpa henne/sätta på hennes bästa kompis och berätta det för henne
Citera
2003-11-12, 21:46
Medlem
Carpe Noctems avatar
Hon är inte värd att spöa upp, varför lägga ner den energin på henne för?
Bara att fullständigt ignorera hennes existens!

Den kille som ni haft det trevligt med gemensamt skulle jag därimot gärna nyttja knogarna på om jag var du...
Citera
2003-11-12, 21:49
Medlem
moles avatar
Som man bäddar får man ligga har jag hört
Citera
2003-11-12, 21:49
Medlem
LadyTieras avatar
Alla gör misstag

det är lätt för oss som inte har känslor inblandade i detta att sitta här och säga gör slut/slå henne/bry dig inte om henne

Snacka med henne om detta.
Citera
2003-11-12, 21:58
Medlem
thebandits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyTiera
Våld hör inte hemma i ett förhållande oavsett (om det inte är i sexlekar förståss ) Bättre att prata med henne/dumpa henne/sätta på hennes bästa kompis och berätta det för henne

Självklart så ska man ju göra slut samtidigt som man ger på en henne en fet smäll. Och då har man ju inget förhållande längre.

-Det är slut!
-Varför?
-Otrogna slyna. *SMACK*
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in