• 3
  • 4
2012-04-16, 03:42
Medlem
Förut när jag rökte jamaican gold som jag tror det hette, så fick jag feta rysningar i skallen, alltså det kändes riiiiktigt skönt, nästan som orgasm, men vad fan kan det ha varit egentligen? Är det farligt?
Citera
2012-04-17, 02:04
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Cannabis är väl "nyttigare" än vad cannabinoider är. Så det är ju så att säga mer farligt. Men sådär jättefarligt är det nog knappast inte.
Citera
2012-04-17, 12:57
Medlem
undervattenfisks avatar
Ni vet ju hur dom som röker crack och meth ser ut i käften , har funderat om dom som röker mkt cannabinoider kommer se likadana ut? för det är ju trots allt kemikalier man röker.
Citera
2012-04-17, 13:38
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
Ni vet ju hur dom som röker crack och meth ser ut i käften , har funderat om dom som röker mkt cannabinoider kommer se likadana ut? för det är ju trots allt kemikalier man röker.

Tror knappast dom som röker rökmixar kommer se ut så, dom har fått det utav muntorrheten och att knissla tänder som man får utav CS.
Citera
2012-04-22, 03:17
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk

En sak jag brukar gör när jag rökt är att jag brukar tuggar mig i kinden och tugga på läpparna. Men jag ser inte ut som crackpundarna i käkten direkt.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in