2009-06-02, 16:58
Medlem
Okej, detta är egentligen inte ett bra forum men flashback är ändå ett bra ställe! så om nån mod vet bättre underforum så får man gärna flytta!

Jag skulle vilja ha information om vilka som höll på med många organiserade mopedstölder , runt 03,04,05. i skaraborg.

speciellt intresserad av en viss "blatte" som gjorde detta,
drog i väg i samband med köp, vet att flera liknande grejer har hänt, både med motorcyklar, mopeder, bilar.
detta verkar va väldigt organiserat, man blev ofta erbjuden att hålla telefonen, och den var stulen!

har du info om vem/vilka detta var, pm eller skriv här.
har polisen fått fast några isåfall dommar på dessa?
allt är av intresse
Citera
2009-06-02, 17:23
Medlem
Skaraborg2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Censur
Okej, detta är egentligen inte ett bra forum men flashback är ändå ett bra ställe! så om nån mod vet bättre underforum så får man gärna flytta!

Jag skulle vilja ha information om vilka som höll på med många organiserade mopedstölder , runt 03,04,05. i skaraborg.

speciellt intresserad av en viss "blatte" som gjorde detta,
drog i väg i samband med köp, vet att flera liknande grejer har hänt, både med motorcyklar, mopeder, bilar.
detta verkar va väldigt organiserat, man blev ofta erbjuden att hålla telefonen, och den var stulen!

har du info om vem/vilka detta var, pm eller skriv här.
har polisen fått fast några isåfall dommar på dessa?
allt är av intresse

Var det i hela Skaraborg eller vad detta koncentrerat till vissa orter och då isf vilka?
Citera
2009-06-10, 13:39
Medlem
västra skaraborg!

personerna ifråga kan ju komma från de östra delarna med iofs!
men stölderna jag är intresserad av skedde i västra!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in