2009-06-01, 23:37
Medlem
waddes avatar
Så jävla dumt detta va!.. Jag gick till läkaren för jag hade fått ett konstigt tryck i öronen, fick då diagnosen öroninflammation detta kom som en chock jag blev sjukskriven 2v. tog min penicillinkur och trodde det var över, helgen efter kuren var klar var jag iväg på en konsert tältade och drack öl. På lördagen så hoppade jag i sjön.. Svinkallt var det med, men när jag klev upp hur vattnet så kände jag hur det dunkade i öronen. Då slog det mig att jag nyss hade haft öroninflammation. Så jävla dumt att hoppa i vattnet. Allt drickande gjorde det ju inte bättre heller.

Nu börjar jag känna av det igen, tänkte sticka till läkaren i morgon och jag vet vad dom kommer säga "ny penicillinkur". Men jag känner mig så jävla dum. pga att jobbet blir lidande.

Jobbar på ett mindre företag med asbest/pcb sanering alltså väldigt tungt och stora maskiner som väsnas.

Läkaren säger att jag skall ligga hemma och slappa trotts att jag inte mår dåligt eller har feber. Vad tror ni? Borde jag stanna hemma med risk att chefen kommer att undra vad fan jag håller på och kanske tom börjar att leta efter någon "som inte är sjuk lika ofta".

Vet stavar skitkasst, men kl är mycket och jag är trött.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in