2003-11-11, 22:02
Bannlyst
Hej!

Enligt dagspressen kan man köpa typ amfettamin som ändrats i sin kemi till något som inte är klassat.
Snälla vägled mig till rätt produkt och sida.

L
Citera
2003-11-11, 22:10
Bannlyst
Prata med Member-X eller Preben dom är ena riktiga hjälpsamma personer som verkligen kan det där. Delar alltid med sig.
Citera
2003-11-11, 22:31
Bannlyst
Kan tipsa om den här tråden där någon har en liknande fråga:

http://www2.flashback.info/scandinavia/showthread.php?t=91975

Det mesta är OT men det kanske finns nånting att hämta.

För övrigt ska du inte tro på vad pressen skriver om droger, speciellt inte om så kallade "research chemicals"
Citera
2003-11-11, 22:34
Bannlyst
Åh, fan hoppas detta inlägg är ett skämt, vilken lurad idiot...

Citat:
Ursprungligen postat av Lanoer
Hej!

Enligt dagspressen kan man köpa typ amfettamin som ändrats i sin kemi till något som inte är klassat.
Snälla vägled mig till rätt produkt och sida.

L
Citera
2003-11-11, 22:37
Bannlyst
Han menar väl sådant som 2C-I, 2C-E, 5-meo-dipt och liknande.

Jag beställde 2C-I och 2C-E idag så helgen nästa vecka kommer jag vara hög som ett hus.
Citera
2003-11-11, 23:31
Bannlyst
Hög en hel vecka menar du, trevligt

Jag vet inte vad han menade men det lät som om han trodde att han kunde köpa amfetamin som hade ändrats lite i sin kemi för att inte vara klassat men fortfarande ge samma ungefär samma effekter.

Ungefär så kan man tolka vad tidningarna skriver, skvallerblaskorna alltså(vilket inkluderar alla dagstidningar).

Citat:
Ursprungligen postat av FunSmoke
Han menar väl sådant som 2C-I, 2C-E, 5-meo-dipt och liknande.

Jag beställde 2C-I och 2C-E idag så helgen nästa vecka kommer jag vara hög som ett hus.
Citera
2003-11-11, 23:39
Bannlyst
Jo men han vill nog bara köpa något att bli hög på. Han vet kanske inte så noga vad det heter.

Tim_Hedlund kan väl rekommendera honom att använda en "ren" drog som Heroin.
Citera
2003-11-12, 01:19
Medlem
kisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FunSmoke
Jo men han vill nog bara köpa något att bli hög på. Han vet kanske inte så noga vad det heter.

Tim_Hedlund kan väl rekommendera honom att använda en "ren" drog som Heroin.

Ja, lär ungarna hur de ska fastna i riktigt tungt drogbruk
Allvarligt, att rekomendera någon att testa heroin är väl inte så bra idé tycker jag, med tanke på hur lätt man blir beroende. Psykedeliska droger är en helt annan sak, då de flesta inte ger någon som helst beroende.
Citera
2003-11-12, 01:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kisen
Psykedeliska droger är en helt annan sak, då de flesta inte ger någon som helst beroende.

Det get kanske inte ett fysiskt beroende. Men psykiskt... Jag tycker man ska vara på sin vakt med psykedeliska droger också. Så man inte tillslut hamnar i det tillståndet att man tycker vardagen är allt för trist och tråkigt, så man trippar mest hela tiden.

Well, that's just mina 50 öre...

/G
Citera
2003-11-12, 12:43
Bannlyst
hallå igen!

Det jag är ute efter är uppiggande och rofyllda grejjor.
Visst kan man inte tro allt i dagspressen men vad kan man komma över som funkar bra?? har tittat på droger.nu utam att bli klok på vad som är skit och vad som är bra....

tacksam grabb i medelåldern!
Citera
2003-11-12, 12:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lanoer
Det jag är ute efter är uppiggande och rofyllda grejjor.

Pröva tramadol! De är på nåt mystiskt sätt både lite uppiggande samtidigt som de gör dig flummig och lugn. Nån här på forumet beskrev dem som ett lätt speedat opiatrus (..dock: med betoning på opiat enligt min åsikt) Både jag och Funsmoke tycker de är helsköna, så det är väl ett gott tips, vi är ju fina gossar. De är inte ens narkotikaklassade. Du kan försöka få de på recept, eller köpa dem från internet, ska visst finnas i visst omlopp på "gatan" också där de inte tycks njuta någon större popularitet och därför lär vara tämligen billiga (har dock inte stött på nåt sånt själv). Köper du dem från ett annat EU-land så har inte tullen rätt att ta dem trots att de är receptbelagda i Sverige, de är nämligen inte narkotikaklassade. Butiker som säljer dem kan du hitta genom att söka lite på internet. Lycka tilll!
Citera
2003-11-12, 13:37
Bannlyst
Tramadol är fint. Har ätit upp 1 förpackning redan :mad:

Gillar sådana här små mysiga droger
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in