• 1
  • 2
2009-05-31, 23:25
Medlem
hiphopopotamuss avatar
Har ett flertal kompisar som tagit något som kallas Extanol, uttals exanol. Men nu undrar jag vad det är? Dom blir helt borta, våldsamma osv. Vissa har försökt rånat folk. Slår sönder saker osv. Vad är det för något? Hittar inget om Extanol.
Citera
2009-05-31, 23:28
Bannlyst
Kan va så att du menar Exanor?? Låter rimligt iaf. En Benzo opiat som "Roppar" Sök På Exanor så får du fram det.
Citera
2009-05-31, 23:31
Medlem
C8H11Ns avatar
Xanor, alprazolam. Benzodiazepin.

http://www.fass.se/LIF/home/soktraff...se&searchtype=
Citera
2009-05-31, 23:33
Medlem
hiphopopotamuss avatar
Är det verkligen Xanor?
Citera
2009-06-01, 00:24
Medlem
jkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hiphopopotamus
Är det verkligen Xanor?

Fråga dina kompisar
Citera
2009-06-01, 00:28
Medlem
AntiAliass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fullstrike
Kan va så att du menar Exanor?? Låter rimligt iaf. En Benzo opiat som "Roppar" Sök På Exanor så får du fram det.

"Benzo opiat" ? nu är du lite fel ute asså

Men ja hursomhelst så är det ju givetvis Xanor dom syftar på. Heter inte Exanor eller Exanol eller nått sånt..Xanor ska det var.
Citera
2009-06-01, 12:06
Medlem
TireFires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntiAlias
"Benzo opiat" ? nu är du lite fel ute asså

Men ja hursomhelst så är det ju givetvis Xanor dom syftar på. Heter inte Exanor eller Exanol eller nått sånt..Xanor ska det var.

Ja benso opiat kan man undra vad det är för något.

OnT Har hört de flesta möjliga uttalen på xanor men detta var något nytt. Hade någon kommit och frågat mig om extanol så hade jag hänvisat till närmsta mack. Låter som nån sorts etanolkomposition.
Citera
2009-06-01, 12:36
Medlem
zjkz2s avatar
Exanol är en herpes medicin , mest troligt är att dina kompisar käka xanor

"ex-anor"
Citera
2009-06-01, 13:09
Medlem
TireFires avatar
Eller haft ett herpesgille som spårat ur rejält.
Citera
2009-06-01, 13:11
Medlem
zjkz2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TireFire
Eller haft ett herpesgille som spårat ur rejält.

hehe japp
Citera
2009-06-01, 17:17
Medlem
Man kanske flippar ur på sådan herpesmedicin, fast det troligaste är nog att dom missuppfattat namnet lite.Tror också att det ska vara xanor.
Och vad är en "Benzo opiat" för något? låter ju jättebra om man kunde få benso och opiat i en och samma tablett. Ska nog be läkaren att få benzo opiat, så slipper jag ta så mycket olika tabletter ha ha ha Men rohyonol är nu inte en "benzo opiat" utan endast en benzo ,det var en bland dom vanligaste tabletter som skrevs ut för sömnproblem för ett antal år sen. Xanor är inte heller någon benzo opiat.
Citera
2009-06-01, 17:48
Medlem
SinCitys avatar
En benso-opiat måste nästan tillhöra samma familj substanser som amfetaminsyra och svamp-hasch...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in