2013-04-27, 14:23
Medlem
MarxWebers avatar
Jag letar efter en bra butik med stort utbud av träpluggar i olika material/träsorter och olika stilar. Dvs inte bara double flared utan även top hat, single flare osv. Har hittat ett par intressanta butiker, (Omerica Organic & Woodville usa), men vet inte riktigt hur pass bra/pålitliga de är.
Så tips på bra butiker vore uppskattat.
Citera
2013-07-29, 19:33
Medlem
kamelduschs avatar
Ingen här som känner till någon butik med lite "roligare" piercings? Letar efter en piercing som ser ut som en penna. Köpte en sådan på Metaltown för några år sedan och nu när jag töjt på det andra örat så vill ja hitta en likadan för att det inte ska se helt vrickat ut

Har googlat som en dåre, men hittar bara normala tunnlar och dylikt. Att söka på "piercing penna" funkar inge vidare för mitt ändamål

Kan tillägga att den pennan jag har just nu ligger på 10 mm.
Citera
2013-08-27, 20:54
Medlem
Kolla in www.20kronor.se

Finns både billiga och lite dyrare smycken.
Citera
2014-04-13, 03:15
Medlem
420girls avatar
Www.piercing-online.com eller .se, inga nickel smycken utan bara stål/vanliga stavar. Dyr leverans dock så man tjänar på att beställa mmycket
Citera
2014-10-17, 23:44
Medlem
Någon som har beställt från piercing-online.se? Känns som att det är lite för bra för att vara sant. Smycken kostar från tre kronor. Däremot ligger frakten på 40 kr men det är fortfarande väldigt billigt.
Citera
2015-02-01, 18:50
Medlem
Önskar köpa straight barbells med STORA screw in tillägg halfdomes etc. 4mm barbell tjocklek, har ni en sida där man kan custombeställa vore det helt klart jättevärt också! Fett trött på alla 1.6mm's screw ons från Kina!
Citera
2018-05-20, 16:18
Medlem
hrwdtjs avatar
Någon som har erfarenhet av att handla på babysnake.se?

Jag tänkte köpa två örhängen i present, men hemsidan ser väldigt amatörmässig ut med särskrivningar överallt och ful design. Är det en seriös sida som säljer äkta silver?

http://www.babysnake.se/
Citera
2018-07-28, 05:27
Medlem
ChemicalGirls avatar
Crazy factory
Billigt, stort urval, gratis frakt (över någon summa) relativt snabb leverans trots att det från Tyskland. Men sidan finns på svenska.
Sen kan man se bilder på folk när de har smyckerna på sig. Har det mesta.
Citera
2018-11-01, 09:21
Medlem
smoker27s avatar
Hej jag söker en hålpistol för öron nån som länka nån onlinebutik.

Mvh
Smoker
Citera
2019-11-20, 21:32
Medlem
smoker27s avatar
Vet nån en bra nätbutik som säljer håltagningsapparat tiĺl örat pistol modellen

Mvh
Smoker
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera