• 3
  • 4
2009-06-05, 14:07
Medlem
Squalos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Nja....Spam är inte i klass med "vår" skinka...Har smakat spam och den smakar för jävligt!
Vad i hela friden är "vår" skinka? Nu har inte jag ätit all sån skinka, men jag är ytterst tveksam till att jag inte skulle kalla sådan burk från ÖB eller ICAs Euro shopper eller ICA-handlarens, för spam.

Tulip är väl det av dom listade som är ett "riktigt" märke, och wikipedia skriver;

Citat:
Spam for the UK market is produced in Denmark by Tulip under license from Hormel. Spam is also made in the Philippines and in South Korea.
I call it as I see it - Spam!
Citera
2009-06-05, 14:41
Medlem
My©s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Nja....Spam är inte i klass med "vår" skinka...Har smakat spam och den smakar för jävligt!

Håller med om att det smakar för jävligt! Bodde i Staterna och var ju bara tvungen att testa, men det ångrar jag djupt. Kan dock inte skriva under på att det inte skulle vara samma som "vår" burkskinka... Nu var det visserligen måååånga år sen (typ början 80-tal) jag utsattes för den men nog fasen var den lika hemsk?

Spam är, om du frågar mig, mer finfördelad innan den pressas. I burkskinkan, som jag minns den, fanns det i alla fall bitar av kött.

Same shit - different name...

/My©
Citera
2009-06-06, 02:49
Medlem
midnighttrains avatar
Ajvar Relish, helst podravkas. Piffar upp det mesta, gott att bre på mackan eller ha som dip också.
Citera
2009-06-06, 11:24
Medlem
FordEscis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mudfly
Du måste skämta ditt förbannde äckel.

Du är ju fan skadad!

Nej, jag skämtar inte, den är god, prova själv, ditt förbannade äckel
Citera
  • 3
  • 4