2009-05-28, 19:59
Medlem
b0gfettos avatar
Vi är många som trott att bl.a. beng och andra allt-i-allo/tekniker som fått massa skit genom alla tider pga att vissa förändringar inte sker fått betalt. Vad har vi fått läsa? Han och andra är inte ens anställda? Att moderatorerna ställer upp frivilligt har vi vetat, och dom flesta gör det dom ska.

Lägg ner travelforum som inte verkar bli av och anställ tekniker! Då finns det pengar.

Finns det några anställda tekniker förutom dom som vi märker av?

Borde inte dessa som får all skit också få betalt för det jobb dom gör UTÖVER sitt heltidsarbete?
Senast redigerad av b0gfetto 2009-05-28 kl. 20:04.
Citera
2009-05-28, 20:01
Medlem
Mockens avatar
Vad betyder FMG? Jag vet allvarligt talat inte.

https://www.flashback.org/showthread.php?t=427312
Citera
2009-05-28, 20:03
Medlem
b0gfettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mocken
Vad betyder FMG? Jag vet allvarligt talat inte.

https://www.flashback.org/showthread.php?t=427312

Flashback Media Group.

Det är en av alla funktioner vi vill ha tillbaka som teknikerna inte har tid med, eller menade du annat med tråden? Den ligger i tråden om önskade förändringar också.

EDIT:

Det är inte FMG som kör forumet, utan Flashback Enterprises LTD. My bad. Editerade rubriken också från "FMG" till "Flashback Enterprises LTD".
Citera
2009-05-28, 20:07
Medlem
Mockens avatar
Du är förlåten, puss. Instämmer med dig till stor del också.
Citera
2009-05-28, 20:15
Medlem
izzys avatar
I concur.
Citera
2009-05-28, 20:17
Medlem
micaeles avatar
Håller med. Det är vanvett att ett forum av denna storlek och dignitet sköts av EN frivillig tekniker som gör något när han har tid. En skam för Flashback i sin helhet.
Citera
2009-05-28, 20:20
Medlem
b0gfettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micaele
Håller med. Det är vanvett att ett forum av denna storlek och dignitet sköts av EN frivillig tekniker som gör något när han har tid. En skam för Flashback i sin helhet.

Som jag skrev så undrade jag om det bara är beng, eller om han är den enda som orkar svara i forumet på våra nödrop och alla andra jobbar i det tysta?
Det känns inte som att det är fler, och isf är det ännu sämre att han inte är anställd.

Edit:
Detta är inget gnäll på den tekniker vi märker av, utan att jag anser att det är dumt att inte ha honom anställd.
Citera
2009-05-28, 20:23
Bannlyst
När jag klagade på att medlemslistan, likt så många andra funktioner, skulle försvinna permanent istället för temporärt, så fick jag en hel rad med elaka svar tillbaka som anklagade mig för att ha fel, även om några höll med mig.

Jag hade rätt.

Men det krävs inte ett geni för att förstå att funktioner som tas bort på Flashback inte kommer tillbaka igen. Så har det varit en lång tid nu.
Flashbacks administratör(er) försöker sopa det hela under mattan, stilla vår klagan genom att återkomma med halvsanningar och svårtolkade svar.
Att tala i klarspråk är något ledningen inte tycks behärska.
Citera
2009-05-28, 20:34
Medlem
b0gfettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Infaust90
När jag klagade på att medlemslistan, likt så många andra funktioner, skulle försvinna permanent istället för temporärt, så fick jag en hel rad med elaka svar tillbaka som anklagade mig för att ha fel, även om några höll med mig.

Jag hade rätt.

Men det krävs inte ett geni för att förstå att funktioner som tas bort på Flashback inte kommer tillbaka igen. Så har det varit en lång tid nu.
Flashbacks administratör(er) försöker sopa det hela under mattan, stilla vår klagan genom att återkomma med halvsanningar och svårtolkade svar.
Att tala i klarspråk är något ledningen inte tycks behärska.

Att just medlemslistan som är standard i många forum kommer tillbaka tvivlar jag inte på, och hade beng (och dom andra teknikerna?) haft tid att fixa det så kommer den att komma tillbaka, men vi medlemmar önskar betydligt fler funktioner som det inte finns tid till (och om det finns EN tekniker som dessutom har ett heltidsjobb som ska fixa allt på sin fritid... Så funkar det inte). Därför skapade jag den här tråden.

Nej, administratörerna verkar prioritera nåt annat som förmodligen inte är gratis istället för att ta hand om vårat FB, nämligen travelforum och andra projekt som vi inte sett skymten av.
Nu är det tyvärr dom frivilliga (den frivilliga) som får ta skiten, inte dom ansvariga.
Citera
2009-05-28, 20:48
Medlem
Kvasar2000s avatar
Är väl säkerligen en ekonomisk fråga. Någon som har en idé vad FB kan dra in på annonseringen?
För övrigt har Admin lyst med sin frånvaro här på forumet. Senaste inlägget 14/4 vilket ju var ett tag sen. Är vi lämnade vind för våg? .
Citera
2009-05-28, 20:56
Medlem
b0gfettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvasar2000
Är väl säkerligen en ekonomisk fråga. Någon som har en idé vad FB kan dra in på annonseringen?
För övrigt har Admin lyst med sin frånvaro här på forumet. Senaste inlägget 14/4 vilket ju var ett tag sen. Är vi lämnade vind för våg? .

Nu orkar jag inte kolla företagets omsättning, det hittar du nog om du söker här, eller orkar googla lite.
Det är inte billigt att driva ett forum av den här storleken, men vissa saker prioriteras som inte blir av ens.

Ja, man kan tro det, men någon admin har förmodligen varit inloggad utan att ha skrivit i nån tråd bara. Många trådar här i Flashback önskar svar av nån admin, men ingen får något.
Citera
2009-05-28, 23:25
Medlem
beyonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av b0gfetto
Som jag skrev så undrade jag om det bara är beng, eller om han är den enda som orkar svara i forumet på våra nödrop och alla andra jobbar i det tysta?
Det känns inte som att det är fler, och isf är det ännu sämre att han inte är anställd.
De är egentligen 2 st men det är bara beng som jobbar med forumet:
https://www.flashback.org/showpost.php?p=16648805&postcount=31
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här