Citat:
Ursprungligen postat av Infaust90
När jag klagade på att medlemslistan, likt så många andra funktioner, skulle försvinna permanent istället för temporärt, så fick jag en hel rad med elaka svar tillbaka som anklagade mig för att ha fel, även om några höll med mig.
Jag hade rätt.
Men det krävs inte ett geni för att förstå att funktioner som tas bort på Flashback inte kommer tillbaka igen. Så har det varit en lång tid nu.
Flashbacks administratör(er) försöker sopa det hela under mattan, stilla vår klagan genom att återkomma med halvsanningar och svårtolkade svar.
Att tala i klarspråk är något ledningen inte tycks behärska.
Att just medlemslistan som är standard i många forum kommer tillbaka tvivlar jag inte på, och hade beng (och dom andra teknikerna?) haft tid att fixa det så kommer den att komma tillbaka, men vi medlemmar önskar betydligt fler funktioner som det inte finns tid till (och om det finns EN tekniker som dessutom har ett heltidsjobb som ska fixa allt på sin fritid... Så funkar det inte). Därför skapade jag den här tråden.
Nej, administratörerna verkar prioritera nåt annat som förmodligen inte är gratis istället för att ta hand om vårat FB, nämligen travelforum och andra projekt som vi inte sett skymten av.
Nu är det tyvärr dom frivilliga (den frivilliga) som får ta skiten, inte dom ansvariga.