2009-05-28, 16:57
Medlem
Min senaste pojkvän ville verkligen inte ha analsex, hur mycket jag än tjatade eller vad jag än gjorde
Gillar verkligen att få den instoppad i nummer 2, något ni killar gillar eller bara tycker är äckligt?
Citera
2009-05-28, 16:59
Medlem
Ummm säker på att du inte menar ge?

Det är nog inte så många killar som gillar att ta kuk i analen nej, inte såna som ligger med flickor iaf.
Citera
2009-05-28, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nightowl
Ummm säker på att du inte menar ge?

Det är nog inte så många killar som gillar att ta kuk i analen nej, inte såna som ligger med flickor iaf.

FAIL. Sorry, menade ge!
Citera
2009-05-28, 17:02
Medlem
cannaBes avatar
Du får nog ta och skriva om det där lite. Lite missledande faktiskt Men för att svara på den fråga jag tror du försöker ställa: Nej alla killar gillar inte att stoppa in den i 2an.
Citera
2009-05-28, 17:02
Medlem
kuddenchristos avatar
Jag skulle aldrig kunna tänka mig att stoppa in snoppen i någons bajshål.
Citera
2009-05-28, 17:12
Medlem
För min del föredrar jag anal penetration framför vaginal - inte för att det är fysiskt skönare, utan för att det är en fetisch för mig. Att få sin prostata masserad är också mycket trevligt, så jag tycker det är lite synd att jag inte är bisexuell - hade förmodligen gillat att bli analt knullad själv också. Men nu är jag tyvärr uteslutande attraherad av kvinnor, så det får kvitta...
Citera
2009-05-28, 17:14
Medlem
Vänlige Viktors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlwikman
För min del föredrar jag anal penetration framför vaginal - inte för att det är fysiskt skönare, utan för att det är en fetisch för mig. Att få sin prostata masserad är också mycket trevligt, så jag tycker det är lite synd att jag inte är bisexuell - hade förmodligen gillat att bli analt knullad själv också. Men nu är jag tyvärr uteslutande attraherad av kvinnor, så det får kvitta...

En strap on vore kanske något för Herrn?

/VV
Citera
2009-05-28, 17:19
Medlem
Bakteriens avatar
Jag stoppar min mer än gärna i tvåan! Förutsatt att jag har kondom.

Tvåan e nice
Citera
2009-05-28, 17:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vänlige Viktor
En strap on vore kanske något för Herrn?

/VV
Vänligt av dig att föreslå det
Citera
2009-05-28, 17:25
Medlem
Gammal Hårdrockares avatar
Jag är inte bög och inte heller fascineras jag av att få avföring på kuken. Mitt svar är NEJ! Jag vill inte knulla röv.
Citera
2009-05-28, 17:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gammal Hårdrockare
Jag är inte bög och inte heller fascineras jag av att få avföring på kuken. Mitt svar är NEJ! Jag vill inte knulla röv.
Ja du.. Så alla som sätter på en tjej (eller en kille) analt är bögar? Knappast. Det finns mer smygbögar och smygpedofiler bland svenssons och gamla hårdrockare bara det att de är för inverterade psykosexuellt för att erkänna det. Det brukar yttra sig som tågbanebyggande och öldrickande.
Citera
2009-05-28, 17:36
Medlem
Gammal Hårdrockares avatar
Jonno41:

Citat:
Det finns mer smygbögar och smygpedofiler bland svenssons och gamla hårdrockare bara det att de är för inverterade psykosexuellt för att erkänna det. Det brukar yttra sig som tågbanebyggande och öldrickande.

Ja, det kan säkert stämma. Idioter finns det överallt och de verkar ständigt öka i antal.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in