Min senaste pojkvän ville verkligen inte ha analsex, hur mycket jag än tjatade eller vad jag än gjorde
Gillar verkligen att få den instoppad i nummer 2, något ni killar gillar eller bara tycker är äckligt?
Du får nog ta och skriva om det där lite. Lite missledande faktiskt Men för att svara på den fråga jag tror du försöker ställa: Nej alla killar gillar inte att stoppa in den i 2an.
För min del föredrar jag anal penetration framför vaginal - inte för att det är fysiskt skönare, utan för att det är en fetisch för mig. Att få sin prostata masserad är också mycket trevligt, så jag tycker det är lite synd att jag inte är bisexuell - hade förmodligen gillat att bli analt knullad själv också. Men nu är jag tyvärr uteslutande attraherad av kvinnor, så det får kvitta...
För min del föredrar jag anal penetration framför vaginal - inte för att det är fysiskt skönare, utan för att det är en fetisch för mig. Att få sin prostata masserad är också mycket trevligt, så jag tycker det är lite synd att jag inte är bisexuell - hade förmodligen gillat att bli analt knullad själv också. Men nu är jag tyvärr uteslutande attraherad av kvinnor, så det får kvitta...
Jag är inte bög och inte heller fascineras jag av att få avföring på kuken. Mitt svar är NEJ! Jag vill inte knulla röv.
Ja du.. Så alla som sätter på en tjej (eller en kille) analt är bögar? Knappast. Det finns mer smygbögar och smygpedofiler bland svenssons och gamla hårdrockare bara det att de är för inverterade psykosexuellt för att erkänna det. Det brukar yttra sig som tågbanebyggande och öldrickande.
Det finns mer smygbögar och smygpedofiler bland svenssons och gamla hårdrockare bara det att de är för inverterade psykosexuellt för att erkänna det. Det brukar yttra sig som tågbanebyggande och öldrickande.
Ja, det kan säkert stämma. Idioter finns det överallt och de verkar ständigt öka i antal.