Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2009-05-28, 13:35
Medlem
madisonsmiths avatar
Jag måste påpeka innan att jag är otroligt oteknisk och kan ingenting om datorer.

Nu är det så att jag har laddat ner The Sims 3. Men det tar nästan en halvtimma att starta och när man väl spelar så hackar det hela tiden. Vanliga The Sims 2 kunde jag spela utan problem. Det är en bärbar dator med Windows XP jag har men grafikkort och liknande har jag ingen aning om och vet inte heller hur man tar reda på.

Varför är det så här? Väldigt tacksam för hjälp!
Citera
2009-05-28, 13:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av madisonsmith
Jag måste påpeka innan att jag är otroligt oteknisk och kan ingenting om datorer.

Nu är det så att jag har laddat ner The Sims 3. Men det tar nästan en halvtimma att starta och när man väl spelar så hackar det hela tiden. Vanliga The Sims 2 kunde jag spela utan problem. Det är en bärbar dator med Windows XP jag har men grafikkort och liknande har jag ingen aning om och vet inte heller hur man tar reda på.

Varför är det så här? Väldigt tacksam för hjälp!

Den har ju inte ens släppts ut än? Du lär ju ha laddat ned en kass kopia.
Citera
2009-05-28, 13:42
Medlem
cannaBes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Srbijaaa
Den har ju inte ens släppts ut än? Du lär ju ha laddat ned en kass kopia.
Äsch, du får ju hänga med lite. http://arstechnica.com/gaming/news/2009/05/sims-3-leaked-to-torrent-sites-weeks-before-retail-release.ars
Citera
2009-05-28, 13:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av cannaBe
Äsch, du får ju hänga med lite. http://arstechnica.com/gaming/news/2009/05/sims-3-leaked-to-torrent-sites-weeks-before-retail-release.ars

Ja, men hur bra är dem då egentligen? De kanske skulle förbättra än massa innan de skulle släppa ut den?
Citera
2009-05-28, 13:52
Medlem
cannaBes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Srbijaaa
Ja, men hur bra är dem då egentligen? De kanske skulle förbättra än massa innan de skulle släppa ut den?
Isåfall hade det inte varit någon idé att läcka ut det. Inte så att dom blivit hackade av någon utifrån Releasedatumet är 2:e juni, tvivlar på att dom har "än massa" att ordna innan det.
Citera
2009-05-28, 13:52
Medlem
Fanas avatar
Det finns ingenting att förbättra. Den release som Razor släppte fungerar alldeles utmärkt. Det är bara trådskaparen som inte vet vad han eller hon gör.
Citera
2009-05-28, 13:55
Medlem
orkarNs avatar
Du måste ta reda på dina specs och jämföra med Sims 3's sysreqs:
Citat:
Laptop

XP (Service Pack 2)
Processor: Pentium IV 2.4 GHz / Athlon XP 2400+
Memory: 1.5 GB
Graphics GeForce: Go 6200 / Radeon mobile 9600
Graphics Ram: 128 MB
Fråga någon, eller använd vår eminenta FAQ (https://www.flashback.org/showthread.php?t=919914) för att ta reda på mer om din dator. Information om grafikkort och dylikt finns om du gör som följer:
Start → Kör → dxdiag
och läser under flikarna om hårdvara.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in