Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
10-11-14, 17:33
Medlem
hockexxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Benvolio
Jag söker ett spel från början av 2000-talet. Det gick ut på att man skulle köpa gamla trasiga bilar på auktion för att sedan rusta upp dem och sälja dem. Fanns bland annat en taxi eller något om det är till någon hjälp.

Gearhead Garage ?
Citera
10-11-14, 21:20
Medlem
EverlastingScars avatar
Vill ha tips om något fps spel som har några år på nacken, då min dator inte är den bästa. Vad som helst utom CS blir bra. Hit me!
Citera
10-11-14, 21:22
Medlem
Benvolios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deathinc
Gearhead Garage kanske?
http://www.gearheadgarage.com/

Tack, det var rätt

Men det fungerade tyvärr inte för mig
Citera
10-11-14, 21:45
Medlem
SilverPressens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EverlastingScar
Vill ha tips om något fps spel som har några år på nacken, då min dator inte är den bästa. Vad som helst utom CS blir bra. Hit me!

precis samma jag sitter o funderar på! cs är ju uttjatat, det är väldigt svårt att hitta ett lite äldre fps som ändå går o lira online. Någon som har tips? Har spelat company of heroes online ett tag nu o börjar tröttna. jag vill inte betala för o kunna spela det heller, kan va värt o nämna.
Citera
10-11-15, 01:03
Medlem
Jag söker ett spel som jag hade till mitt ps 1 för länge sen, man var en typ "pojke" som drömde och man var sjuk, det hela börja med att man blev skeppsbruten i drömmen och sen skulle man gå runt och döda olika monster, kommer ihåg ett stadie man kom till en stad fult av apor o grejer, svårt att beskriva då det va så länge sen !

Mvh !
Citera
10-11-15, 01:37
Medlem
Henkots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schteekarn
Jag söker ett spel som jag hade till mitt ps 1 för länge sen, man var en typ "pojke" som drömde och man var sjuk, det hela börja med att man blev skeppsbruten i drömmen och sen skulle man gå runt och döda olika monster, kommer ihåg ett stadie man kom till en stad fult av apor o grejer, svårt att beskriva då det va så länge sen !

Mvh !

Alundra? Vet att spelet börjar på ett skepp, senare är man i något aptempel/stad
Citera
10-11-15, 11:13
Medlem
Jag söker ett spel som jag tror kom ut 2009. Det enda jag minns är att det är ett japanskt spel, och jag har för mig att Aftonbladet i sin recension sade något om att spelet påminde mer om konst än tv-spel. Har ni någon aning om vilket spel jag syftar på
Citera
10-11-15, 11:26
Medlem
Drinkycrows avatar
Min farsa har nyss fått en ny dator av skolan han jobbar på. Gubben älskar sitt spindelharpan men skolan har tagit väck alla spel på datorerna som skänkts till lärare och elever. Vet någon var man kan ladda ner spindelharpan? Tycker synd om gubben han brukar sitta och spela varje kväll...
Citera
10-11-15, 11:40
Medlem
Ursprungligen postat av Goldenkrakass
Hej, jag söker efter ett spel jag inte minns namnet på. Det var ett kartspel över Europa, där man kunde ta över olika delar. I dessa kunde man köpa trupper, i Sverige kunde man t ex köpa vikingar. När man sted gick vyn över till en minikarta där terräng spelade stor roll och trupperna kunde bli demoraliserade och fly. Systemkraven för spelet var inte speciellt höga och jag skulle tro att spelet är minst fem år gammalt. Någon som vet?

Tack

Citat:
Ursprungligen postat av Threedots-dead
Death Rally?
Måste ju vara något av Medieval-spelen...
http://www.youtube.com/watch?v=BTQH10c6iiY
http://www.youtube.com/watch?v=jPQTX9bmaEU

Nej, jag tror inte det. Det var inte möjligt att rotera kameran. Är inte ens säker på att det var någon 3d-grafik med. Är det verkligen ingen som vet. Har för mig att jag fick med det på en skiva från PC för alla.
Citera
10-11-15, 11:51
Medlem
EdgeofEndings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slowlychoking
Jag söker ett spel som jag tror kom ut 2009. Det enda jag minns är att det är ett japanskt spel, och jag har för mig att Aftonbladet i sin recension sade något om att spelet påminde mer om konst än tv-spel. Har ni någon aning om vilket spel jag syftar på

Låter som okami, men det kom ut -06.....
Citera
10-11-15, 15:54
Medlem
Lägger upp en liten lista här och skulle bli glad om ni kunde något spel som är likt något av dessa spel, ju mer liknader ju bättre, observera att jag hatar wow.

Front Mission Evolved
Crysis
Need For Speed Serien
Prey
Halo
Turok
Split/Second
Fable
Just Cause 2
Mass Effect 1-2
Penumbra
Borderlands
Blur
Burnout Paradise
Dark Messiah of Might And Magic
Half-Life 2
Prince Of Persia
Singularity
TrackMania Forever
Portal

Och då bör spelen vara till PC eftersom jag endast spelar på min dator och inget annat har.
Citera
10-11-15, 19:31
Medlem
kEzis avatar
Roligt äventyr/sandbox spel.

AMD 5000+
nvidia 9800GTX+
2gig ram
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto