2010-10-13, 19:54
Bannlyst
Banjo Kazooie serien verkar uppfylla mina krav, synd att alla är till Xbox 360. Får spara ihop till ett sådant och köpa 1 och 2 som Live arcade och 3 på skiva. För det finns väl noll chans att de kommer till PS3?

Edit: Såg ign review på det senaste och det var inte alls platform. Ska i alla fall se om priset på Xboxar sjunker eller om Banjo Kazooie 1 och 2 kommer till PS3.
Senast redigerad av Severoth 2010-10-13 kl. 20:05.
Citera
2010-10-13, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Severoth
Banjo Kazooie serien verkar uppfylla mina krav, synd att alla är till Xbox 360. Får spara ihop till ett sådant och köpa 1 och 2 som Live arcade och 3 på skiva. För det finns väl noll chans att de kommer till PS3?

Edit: Såg ign review på det senaste och det var inte alls platform. Ska i alla fall se om priset på Xboxar sjunker eller om Banjo Kazooie 1 och 2 kommer till PS3.

Banjo är från början till Nintendo 64.
Citera
2010-10-13, 20:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Golliwogg
Banjo är från början till Nintendo 64.

Jo, jag vet, men jag spelade aldrig det. Jag gillade DK64 och tror att det är extremt likt eftersom det också är Rare. Har kollat lite på annonser, synd att folk överskattar värdet av N64 och spel.
Citera
2010-10-13, 21:21
Medlem
Tja, jag har länge undrat om det finns ett spel där man är polis och inte någon undercover polis med massa springa och skjuta utan bara en vanlig patrullerande polis?

Eller något där man är kravallpolis, det skulle vara det optimala såklart. Så alla FB:are, finns det något liknande? Har för övrigt spelat Riot Police men det var lite för arkad för min smak.
Citera
2010-10-13, 21:22
Medlem
Abughosts avatar
Söker ett sex-spel som ska vara kul och naket helst.

Sedan vill jag också ha tips på spel som bara har bra grafik.
Citera
2010-10-13, 21:24
Medlem
The Crashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silent-Cookie
Tja, jag har länge undrat om det finns ett spel där man är polis och inte någon undercover polis med massa springa och skjuta utan bara en vanlig patrullerande polis?

Eller något där man är kravallpolis, det skulle vara det optimala såklart. Så alla FB:are, finns det något liknande? Har för övrigt spelat Riot Police men det var lite för arkad för min smak.
Låter som det sämsta spelkonceptet någonsin, och hoppas på gud att det spelet verkligen inte existerar för det företaget måste skämmas ihjäl

Det närmsta jag kan komma och tänka på är S.W.A.T-serien
Citat:
Ursprungligen postat av Abughost
Söker ett sex-spel som ska vara kul och naket helst.

Sedan vill jag också ha tips på spel som bara har bra grafik.
3D Sex Villa kan man ha ganska kul med. Är dock mer av simulator än spel.
Om du inte bryr dig om grafik kanske Dan Dolme(googla, finns att tanka ner) är något för dig
Citera
2010-10-13, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The Crash
Låter som det sämsta spelkonceptet någonsin, och hoppas på gud att det spelet verkligen inte existerar för det företaget måste skämmas ihjäl

Det närmsta jag kan komma och tänka på är S.W.A.T-serien

3D Sex Villa kan man ha ganska kul med. Är dock mer av simulator än spel.
Om du inte bryr dig om grafik kanske Dan Dolme(googla, finns att tanka ner) är något för dig

Hahahaha, det var något jag tänkte på bara sådär. Inte nödvändigtvis att det behöver vara bra bara för det, men undrade om det fanns. Sen är det skitkul att vara kravallpolis och smälla på folk.
Citera
2010-10-13, 21:32
Medlem
The Crashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silent-Cookie
Hahahaha, det var något jag tänkte på bara sådär. Inte nödvändigtvis att det behöver vara bra bara för det, men undrade om det fanns. Sen är det skitkul att vara kravallpolis och smälla på folk.
Tycker du ska prova S.W.A.T. Inte riktigt kravallpolis, men väldigt underhållande spel.
Citera
2010-10-13, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The Crash
Tycker du ska prova S.W.A.T. Inte riktigt kravallpolis, men väldigt underhållande spel.
Har spelat alla spel i den serien och de är underhållande men det var inte riktigt det jag sökte, men tack ändå.
Citera
2010-10-14, 02:38
Medlem
Ett race-spel som man kan köra 4 stycken på samtidigt till 360. Spelar ingen roll vad det är för fordon.. Helst så nytt som möjligt..
Citera
2010-10-14, 05:33
Medlem
JoelSUOMIs avatar
Skulle göra bokstavligen vad som helst för en kopia av detta spel, resa land o rike runt, byta bort en platta öl, whatever! Enkelt är bäst, och det här liret var sjutton så mycket mer beroendeframkallande än wow!
Citera
2010-10-14, 05:47
Medlem
slumbers avatar
Haha, word. Bland de första spelen jag la vantarna på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in