2010-07-18, 15:45
Medlem
Bästa tennisspelet t ps3? (riktiga spelare)

Tja,

Jag vill bli ha bättre koll på spelare i IRL tennisvärlden, deras specialiteter, mm. Tanken är att jag ska kunna utnyttja detta i beting. Jag har grym koll på fotboll genom att jag länge spelat många olika fotbollsspel.

Så vilket är det bästa tennisspelet för att få bäst koll på hur det ser ut i tennisvärlden?
Citera
2010-07-18, 16:46
Medlem
Nahibos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dip
Eight Days

http://www.youtube.com/watch?v=RDOZvKWXDP4

CANCELLED.

nae! fan vad tråkigt att höra.. du hade givetvis helt rätt i vilket spel jag menade men.. varför la dom ner det? :O

Edit:

Första googleträffen visade att det inte är nerlagt utan det är "on hold".. så om man har tur så lär det väl komma ut om något år eller två
Citera
2010-07-18, 23:59
Medlem
Strejkens avatar
Söker efter ett spel där det är mycket psykologi inblandat. Till 360, också PC, fast då får det vara från runt 2005 och framåt.
Citera
2010-07-19, 14:45
Medlem
vonmansteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prolapsed1975
Jag söker ett spel där man bygger upp länder och styr militär, ekonomi och liknande...

Hearts of iron är uteslutet. Någon?

War in the Pacific: Admiral's Edition

http://www.matrixgames.com/products/351/details/War.in.the.Pacific.-.Admiral's.Edition

Grymt bra spel!
Citera
2010-07-19, 23:28
Medlem
några spel som liknar mirrors edge, grafik eller spel sätt.
Citera
2010-07-20, 00:37
Medlem
Dexxys avatar
För ett tag sedan så gick jag bakom någon på ett LAN-party när nämnd person satt och spelade ett, vad jag såg, relativt nytt hack 'n slash-spel i stil med GoW och Devil May Cry. Någon som kan ha nån aning om vad det var för spel? Det var då givetvis på PC också.
Citera
2010-07-20, 01:12
Medlem
någon som kan spel som, might and magic: dark messiah, mirrors edge, första ghost recon, age of mythology, starship troopers där man slåss tillsammans med AI, gillar inte skräck zombie rymd saker.
Men så länge spelet är bra så spelar det ingen stor roll.
Citera
2010-07-20, 03:41
Medlem
EdgeofEndings avatar
Har spelat två spel i yngre dar, vars namn jag har glömt:/

Är grymt osäker på årtalen, men grafiken var inte det bästa, så kanske runt 2000?

Det ena var ett mer barnanpassat fps. Jag hade det bara som demo, så jag fick bara spela en bana, men det var mest skog. Alla vapen man hade var udda. Kommer ihåg nån grej som sköt frisbees^^ som man kunde styra själv med alt. fire. Jag fick spelet från en datatidnings-skiva(lol?),
kanske komputer, eller pc för alla. Har letat en del igenom deras arkiv, men mitt minne kanske bara jävlas.......

Det andra spelet skulle vara skitbra, men jag var hyffsat efterbliven som liten, så jag klarade inte första bananXD
Man var en människa på nåt kallt ställe, med en massa aliens. Hoppade man i vattnet dog man snabbt som..... snabbt.
Det var i tredje person btw.

Oerhört tacksam om någon kommer på namnen, speciellt på det andra.

Sen orkade jag inte läsa alla 800 sidor, men dem jag läste nämnde ingen Heroes of Might & Magic 3, inkl. alla expansioner. Underbart mysigt tbs som har snott många timmar av mitt liv, även sinnessjukt svår campaign, för den som letar efter utmaning
Citera
2010-07-20, 14:03
Medlem
jeanthss avatar
Nu letar jag efter ett lite äldre snowboardspel till PC. Har gjorts några, men kommer inte ihåg ett namn. Inte det senaste, shawn white snowboarding, utan äldre. tack
Citera
2010-07-20, 18:42
Medlem
sporkehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jeanths
Nu letar jag efter ett lite äldre snowboardspel till PC. Har gjorts några, men kommer inte ihåg ett namn. Inte det senaste, shawn white snowboarding, utan äldre. tack

Coolboarders? Amped?

BTW: jag söker ett spel som är likt farmville, fast det är på svenska och browserbaserat, man kunde attacker med mullvader osv.
Citera
2010-07-20, 23:35
Avslutad
Har kommit in i en riktig speltorka.. Spelar en halvtimme per dag, gtaIV till ps3... Spelade Runescape, okt 07 till juni 2010 nu drygt, tröttna på slutet. Tips på spel som man lätt kan fastna vid. Funderar på Red dead redemption till ps3.. Mmorpg-spel är alltid festligt.. Tycker dock inte om wow, så säg inte det.

Har spelat tillräckligt; diablo2: lod.. rs.. gta:sa.. hl, hl2. cs..
Citera
2010-07-20, 23:39
Medlem
Poddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gosif
Har kommit in i en riktig speltorka.. Spelar en halvtimme per dag, gtaIV till ps3... Spelade Runescape, okt 07 till juni 2010 nu drygt, tröttna på slutet. Tips på spel som man lätt kan fastna vid. Funderar på Red dead redemption till ps3.. Mmorpg-spel är alltid festligt.. Tycker dock inte om wow, så säg inte det.

Har spelat tillräckligt; diablo2: lod.. rs.. gta:sa.. hl, hl2. cs..

Rekomenderar Red dead redemption, spelar det själv nu Du kommer inte bli besviken
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in