Citat:
Ursprungligen postat av bicepts91
Letar efter ett spel som man spelade när man var yngre!
Man var en cowboy, man ska döda/skjuta på antingen stora spindlar och på gubbar. Någorlunda bra grafik.
Finns inte så mycket mer att säga, har så små luckor utav spelet! Tror det var stora spindlar i spelet också...
http://en.wikipedia.org/wiki/Outlaws_(1997_video_game) kanske? Vet inte om det är spindlar i spelet men är ett äldre cowboy spel som jag minns jag körde :P
Tänkte passa på att fråga efter ett spel som jag har suktat efter ett tag, vet inte om det finns. Jag har stött på moddar och några spel som liknar det jag vill ha. Iaf det är ett multiplayer spel där en person är en "Commander" och spelar spelet som ett RTS, restrerande personer spelar spelet som ett FPS. Jag ville ha ett spel som liknar Battlefield, men med en commander som ger order, ungefär waypoints vad man ska ta över. Vilken stad man ska inta och så vidare.
Jag testade gratis spelet Savage 2, men det var inte riktigt det jag letade efter. Jag var inte så förtjust i konceptet med ett melee orienterad fantasy spel. Jag är ute efter ett spel i battlefield anda. Har hittat några moddar tex Empires en mod till HF2 men inte testat den då jag inte äger HF2. Är det någon som känner till ett spel som passar in på denna beskrivning?