2009-10-17, 10:27
Medlem
Sixfeetunders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Risplockarn
Hur är spelet? Är det linjärt, att man i princip bara följer main-questet eller finns det en massa sidequests osv? Städer och öppen värld?
Citat:
Ursprungligen postat av The Crash
Ser jävligt intressant ut. Konstigt att jag missat det.

http://www.youtube.com/watch?v=x9k1902eCXs

Ska nog fixa hem det senare.

Det finns massa, massa sidquests och enligt mig ska man göra allt som går att göra på spelet, och det är mycket!
Storyn blir bara bättre och bättre och ibland är det nästan lite skrämmande hur just den lilla sidquestsen påverkade mitt spel.
The Witcher är ett spel för lite vuxnare och går kanske att jämföra sig lite med Fable, fast på ett bättre sätt. Det finns mini-games som tärningspoker, fistfights turneringar med mera. Grovt språk och mycket naket. De flesta kvinnliga karaktärerna går att få i säng om man nu gör rätt för sig dvs.

Världen är inte allt för öppen men du har ändå en stor yta att röra dig på och de blir bara större och större ju längre fram du kommer i spelet.

Ska ni köpa det eller ladda ner det är det nästan ett måste att det just är Enhanced Edition ni får hem. En stor upgradering med massa förbättringar och med en snabbare laddningstid.
Citera
2009-10-17, 14:10
Medlem
electric-eyes avatar
Hej, jag söker efter ett spel som liknar Advance Wars. Alltså ett strategispel där man turas om att attackera. Det jag spelar på är en gammal xbox och ett nds samt en pc.
Citera
2009-10-17, 17:33
Medlem
Insuliins avatar
Söker spel:

Xbox360, Streetracing.
EJ Need for Speed: Undercover & Midnight Club: Los Angeles

Vill att det skall vara en "öppen" värld, dvs. inte som Forza och andra spel där man bara kör runt,runt,runt på en bana.
Senast redigerad av Insuliin 2009-10-17 kl. 17:38.
Citera
2009-10-17, 19:23
Medlem
JollyRogerss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Insuliin
Söker spel:

Xbox360, Streetracing.

Vill att det skall vara en "öppen" värld, dvs. inte som Forza och andra spel där man bara kör runt,runt,runt på en bana.

Jaffs, Test drive unlimited. Streetracing? Njaa..mjaa..ja. Öppen värld? Jupp.
Köra runt runt runt? Nope.
Citera
2009-10-18, 13:34
Medlem
Paulaners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Insuliin
Söker spel:

Xbox360, Streetracing.

Burnout paradise kan du åka i en öppen värld.
Citera
2009-10-18, 14:57
Medlem
pfanners avatar
Jag söker ett spel till syrran i stil med theme park-spelen, behöver inte nödvändigtvis vara nöjesparker. Men hon (och jag) gillade Theme Park World när det kom och hittar gärna något liknande men lite nyare. Datorn har dock några år på nacken. 2GHz single-core, 2gb ram, 256mb grafikkort, så det bör tas hänsyn till. Men jag har även en betydligt kraftfullare laptop så även spel över denna standard välkommnas.

Tack på förhand.
Citera
2009-10-18, 15:36
Bannlyst
Jag skulle vilja ha något spel som inte enbart är baserat på snygg grafik.
Alltså, inget skjutande och springa runt och göra meningslösa grejer.

Gärna business-relaterat, företag, byggande eller annat.

Förresten, någon som sitter på en torrent till en fungerande version av political machine?
Citera
2009-10-18, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pfanner
Jag söker ett spel till syrran i stil med theme park-spelen, behöver inte nödvändigtvis vara nöjesparker. Men hon (och jag) gillade Theme Park World när det kom och hittar gärna något liknande men lite nyare. Datorn har dock några år på nacken. 2GHz single-core, 2gb ram, 256mb grafikkort, så det bör tas hänsyn till. Men jag har även en betydligt kraftfullare laptop så även spel över denna standard välkommnas.

Tack på förhand.
Rollercoaster Tycoon (andra spelet tycker jag är bäst) och Zoo Tycoon kanske vore något?
Citera
2009-10-18, 18:34
Medlem
Tjoho därute

Spelade ett sånt 10 dagars gratis WoW grejs nu för ett tag sen o tyckte faktiskt de va ball men tänker fan inte betala för de

Nån som vet ett liknande spel som man inte behöver betala en gång i månaden för?

O den som säger Runescape får stryck

Tack på förhand

/Alle455
Citera
2009-10-18, 18:41
Medlem
JackArrows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alle455
Tjoho därute

Spelade ett sånt 10 dagars gratis WoW grejs nu för ett tag sen o tyckte faktiskt de va ball men tänker fan inte betala för de

Nån som vet ett liknande spel som man inte behöver betala en gång i månaden för?

O den som säger Runescape får stryck

Tack på förhand

/Alle455

Guild Wars är väl det spelet som är bäst för att vara gratis? Annars lirade jag Anarchy Online innan World of Warcraft och det var ett ganska roligt spel.

http://www.anarchy-online.com/wsp/anarchy/frontend.cgi?func=frontend.show&template=main
Citera
2009-10-18, 18:43
Medlem
Hej

Jag söker något roligt söndags spel, kan vara vadsomhelst dock inte för stort.
Har world of warcraft på datan de äldre verionerna, kan tänka mig något liknande.
Skulle uppskatta några förslag. Gärna länkar till nerladdnings sida om det är möjligt.
Citera
2009-10-18, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ja!
Comix Zone?
TACK!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto