2009-09-25, 13:48
Medlem
leuchdiodens avatar
Jag letar efter ett flashspel, man ska gräva sig ner och hämta upp mineraler osv med ett fordon, sen sälja dom och tanka fodonet och köpa nya delar..
Någon som vet vilket jag tänker på? =)
Citera
2009-09-25, 16:40
Medlem
grithors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glumin
Jo man kan tro det. Men det här är inte i närheten av HoD. Som sagt är det point n' click.

Jaha ojdå. Ja, jag uppfattade inte helt att det var point n' click.
Citera
2009-09-25, 16:52
Medlem
kekmachines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leuchdioden
Jag letar efter ett flashspel, man ska gräva sig ner och hämta upp mineraler osv med ett fordon, sen sälja dom och tanka fodonet och köpa nya delar..
Någon som vet vilket jag tänker på? =)

Låter som Motherload
Citera
2009-09-25, 22:31
Medlem
Jag söker ett spel för att känna på min nya burk litegrann, söker då ett spel, helst FPS, löjligt snyggt, och det ska finnas demo på det att ladda ner.
Ska helst gå att spela multiplayer på demot.

Sen får spelet gärna vara rätt kul också då jag är på jakt efter nåt fräscht FPS att spela (mulitplayer), fast just nu söker jag i första hand spel för att testa burken.
Citera
2009-09-25, 23:30
Medlem
KaoseTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smagg
Jag söker ett spel för att känna på min nya burk litegrann, söker då ett spel, helst FPS, löjligt snyggt, och det ska finnas demo på det att ladda ner.

Sen får spelet gärna vara rätt kul också då jag är på jakt efter nåt fräscht FPS att spela (mulitplayer), fast just nu söker jag i första hand spel för att testa burken.
Om du orkar vänta så släpps Modern Warfare 2 den 10 November och det kommer både bli stort multiplayer och få datorn att jobba lite.
Citera
2009-09-26, 00:43
Medlem
Jag söker efter ett spel som handlar om konspirationer, ngn som har ett tips?
Citera
2009-09-26, 00:48
Medlem
Ja!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smagg

Öhm, Crysis, men det känns nästan för uppenbart.

Citat:
Ursprungligen postat av klammer

Max Payne och Metal Gear Solid-spelen till viss del.
Senast redigerad av Ja! 2009-09-26 kl. 00:50.
Citera
2009-09-26, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ja!
Öhm, Crysis, men det känns nästan för uppenbart.

mm har testat demot på det, men det är ju rätt gammalt.
Funkade att köra utan problem på högsta iaf men känns som man skulle kunna klara mer

Citat:
Om du orkar vänta så släpps Modern Warfare 2 den 10 November och det kommer både bli stort multiplayer och få datorn att jobba lite.

Mjo har förbokat det till 360'n, kommer hur som helst att testa demot(?) på datorn också bara för att. Men är ju ett tag tills det släpps.
Citera
2009-09-26, 00:56
Medlem
Veeoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klammer
Deus Ex, ettan dvs.
Citera
2009-09-26, 01:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Veeoon
Deus Ex, ettan dvs.

lite väl gammalt spel, finns det inga andra?
Citera
2009-09-26, 01:49
Medlem
Cryxs avatar
Står still i huvudet just nu, ett spel som har varit uppe förut i tråden men vet inte vart.

Side-scrollingspel, okej grafik, ganska gory. Det handlar iaf om att man är en soldat eller nån ramboliknande snubbe som håller i ett hagelgevär, man går som standard ganska slött, kan hålla in en knapp för att springa och även hoppa över ledges och hänga med händerna samt dra sig upp - lite som pitfall. Brukar även kunna gå förbi fastkedjade människor på vissa ställen som man kan prata med men även skjuta ihjäl så armarna far lös. På ett eller två ställen är det även en hiss som är rätt bred. Miljön och omgivningarna är typ bruna bakgrunden och gröna djungelliknande gräsplättar man går omkring på.

Namnet på spelet är ett ord tror jag, typ Rampage eller Ravage, minns inte.
Citera
2009-09-26, 01:52
Medlem
Megalomanias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cryx
Står still i huvudet just nu, ett spel som har varit uppe förut i tråden men vet inte vart.

Side-scrollingspel, okej grafik, ganska gory. Det handlar iaf om att man är en soldat eller nån ramboliknande snubbe som håller i ett hagelgevär, man går som standard ganska slött, kan hålla in en knapp för att springa och även hoppa över ledges och hänga med händerna samt dra sig upp - lite som pitfall. Brukar även kunna gå förbi fastkedjade människor på vissa ställen som man kan prata med men även skjuta ihjäl så armarna far lös. På ett eller två ställen är det även en hiss som är rätt bred. Miljön och omgivningarna är typ bruna bakgrunden och gröna djungelliknande gräsplättar man går omkring på.

Namnet på spelet är ett ord tror jag, typ Rampage eller Ravage, minns inte.
Blackhawk/Blackthorn
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in