2009-09-03, 17:18
Medlem
Cotillions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N3ss3
Funderar på något lan lir man kan initiera flickvännen med innan man kör över henne i cod eller något. Allmänt tips på lir som är kul på LAN och inte alltför svåra att faktiskt lära sig.

Snabba svar uppskattas.

Heroes of might and magic 3 ?
Citera
2009-09-03, 17:20
Medlem
ACKE135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JollyRogers
Swat 3? Swat 4?

Det liknar Swat 3 lite men det är inte de och det var ca : 2 -4 år sedan jag spela det ..
Citera
2009-09-03, 17:21
Medlem
FRA-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pontatis
Jag letar ett/flera spel som lämpar sig bra till ölhävning. Vi är 3-4 killar som ska dricka bira och spela PS3 någon dag i helgen.

Vad rekomenderar ni?

singstar?
Citera
2009-09-03, 17:26
Medlem
pontatiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FRA-mannen
singstar?

Det har jag, men jag tror inte att vi ska bli SÅ fulla
Citera
2009-09-03, 17:34
Medlem
Denoms avatar
Jag söker ett javaspel som gick ut på i princip ingenting, men man kunde leka med olika element i form av eld, vatten, sten, vind, och massor av andra ämnen, sen kunde man lägga till några små streckgubbar som kunde ta sig runt på banan. Någon som vet vad jag snackar om för spel?
Citera
2009-09-03, 18:08
Medlem
Ja!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Jag söker ett javaspel som gick ut på i princip ingenting, men man kunde leka med olika element i form av eld, vatten, sten, vind, och massor av andra ämnen, sen kunde man lägga till några små streckgubbar som kunde ta sig runt på banan. Någon som vet vad jag snackar om för spel?

Hell of Sand
Citera
2009-09-03, 20:38
Medlem
Erkaa^s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av loafmaster
Något gammalt Prince of Persia kanske? Mycket fällor och tempel där.

Nej inte något av dem förmodligen var de ett ganska okänt spel heller halvkänt då jag spelade mycket sånt. Vet att jag hade de på demo från någon gammal datortidning synd bara att jag slängt alla dessa skivor...

Citat:
Söker efter ett gammalt spel antagligen gjort 95-00 något där omkring. Kommer tyvärr nästans inte ihåg något men de jag kommer i håg är att man var i någon form av ett gammalt tempel fanns mycket fällor osv. Var första person möjligen tredje person. Tror inte man hade något vapen åtminstone inget att skjuta med, har för mig man skulle söka efter något alternativt ta sig ut därifrån. Fanns något konstigt man skulle hoppa på har jag för mig som snurrade runt de var precis i början på spelet möjligen andra banan heller nått.

Är inte Tomb Rider heller nått gammalt Indiana Jones spel men lite liknande.
Citera
2009-09-03, 21:02
Medlem
Gimp_offers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denom

http://chir.ag/stuff/sand/

Om inte så heter det sand game och sand game 2.0 eller något liknande..

Edit: http://www.fallingsandgame.com/sand/ här har du originalet plus några till
Senast redigerad av Gimp_offer 2009-09-03 kl. 21:04.
Citera
2009-09-03, 22:56
Medlem
The-Riddlers avatar
Jag söker ett spel från sen 80 till 90-talet. Det var 2D turbaserat strategispel där man såg ovanifrån. Man var olika raser och slogs om fort osv med olika hjältar med fler units under sig. Har ett svagt minne av att titeln innehöll något med "war" eller "lords", inte Warlords Battlecry-spelen. Något som ringer en klocka hos någon?
Citera
2009-09-03, 23:28
Medlem
Veeoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The-Riddler
Jag söker ett spel från sen 80 till 90-talet. Det var 2D turbaserat strategispel där man såg ovanifrån. Man var olika raser och slogs om fort osv med olika hjältar med fler units under sig. Har ett svagt minne av att titeln innehöll något med "war" eller "lords", inte Warlords Battlecry-spelen. Något som ringer en klocka hos någon?
Kanske Heroes of Might and Magic?
Citera
2009-09-04, 05:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Newera123
Mx VS Atv: Untamed kom för 2 år sen och Mx VS Atv: Reflex kommer i höst eller letar du bara pc spel?
bara PC
Citera
2009-09-04, 14:07
Medlem
Cotillions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The-Riddler

Age of Wonders?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in