2009-05-23, 00:56
Medlem
Jag söker ett spel..Kommer inte ihåg något annat än sättet man dog på!

Jag kommer ihåg att när man var nära på att dö (man hade vänner som kunde hjälpa en upp igen),
Så kom fienden fram till dig och antingen sköt en till döds (man såg pistolen siktas mot huvudet på sig själv, och så sköt fienden dig till dötts),
Eller så kunde dom typ slå till en med skaftet på geväret så att man dog på det sättet. Gaah

Det var ett fps vad jag kan komma ihåg med.
Citera
2009-05-23, 02:11
Medlem
snelhestens avatar
nått spel till playstation 1 där man gick runt och slogs på gatan (ett moving beat 'em up alltså). kommer inte ihåg så mkt men tror att man var uppe på ett tak vid något tillfälle. Har även fög mig att den här låten spelades i bakgrunden: http://www.youtube.com/watch?v=YgyQ1__uFW4
Citera
2009-05-23, 12:30
Medlem
Shejkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snelhesten
nått spel till playstation 1 där man gick runt och slogs på gatan (ett moving beat 'em up alltså). kommer inte ihåg så mkt men tror att man var uppe på ett tak vid något tillfälle. Har även fög mig att den här låten spelades i bakgrunden: http://www.youtube.com/watch?v=YgyQ1__uFW4

Fighting Force kanske?
Citera
2009-05-23, 17:31
Medlem
Nån som vet ett spel som man är knark dealare typ? skulle vilja spela typ ett tycoon spel där man säljer och typ kanske oldar upp droger och säljer på gatan? någon som vet nått liknande?
Citera
2009-05-23, 18:36
Medlem
saftad_burks avatar
Någon som spelat "The Elevator"? Tydligen ett Silent Hill-Inspirerat hiss som utspelas i en söndrig hiss. Har sökt efter det på google men inte hittat något. Någon som vet vart man kan hitta det?
Citera
2009-05-24, 15:43
Medlem
Allaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andr92
Nån som vet ett spel som man är knark dealare typ? skulle vilja spela typ ett tycoon spel där man säljer och typ kanske oldar upp droger och säljer på gatan? någon som vet nått liknande?

Scarface, där transporterar du stora mängder som du köpt på öarna utanför Miami för att sedan köra ut det. Du kommer tillslut även äga kokafält.
Citera
2009-05-24, 15:55
Medlem
Jag söker efter ett bra RPG spel, liknande The Witcher. Med fokus på handlingen och karaktärerna, några moraliska dilemman och att behöva välja för att på så sätt förändra världen skulle vara väldigt bra det med.
Citera
2009-05-24, 21:05
Medlem
Søker ett svenskt spel som va helt gratis att lira, utspelades i sverige med om jag kommer ihåg rætt.
Man kunde dela upp det i klaner och liknande, grymt avancerat på ett skønt sætt.
Versailes eller något dyker upp i skallen, tror inte spelet hette det utan bara att det va någon slags extra funktion.
Nån som vet vad jag menar?
Citera
2009-05-24, 21:29
Medlem
JollyRogerss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bennythecop
Søker ett svenskt spel som va helt gratis att lira, utspelades i sverige med om jag kommer ihåg rætt.
Man kunde dela upp det i klaner och liknande, grymt avancerat på ett skønt sætt.
Versailes eller något dyker upp i skallen, tror inte spelet hette det utan bara att det va någon slags extra funktion.
Nån som vet vad jag menar?

Du kanske kan förklara lite mer om vad spelet går ut på och vilken typ av spel? Att det är svenskt, gratis att lira och att det kanske har en funktion som kallas Verssailes får inga klockor att ringa.
Citera
2009-05-24, 22:12
Medlem
jo0ns avatar
Tjena söker ett bra Split-screen spel till xbox-360. Det skall helst vara ett Skjut, action lite övernaturligt döda spel om ni förstår. Typ som bionic commando fast med split screen då.
Citera
2009-05-24, 23:02
Medlem
General i götets avatar
Söker ett mmo/rpg som utspelar sig på skotsk mark, behöver inte vara f2p.

Allstå, baserat på braveheart eller liknande, om de finns något.
Citera
2009-05-24, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jo0n
Tjena söker ett bra Split-screen spel till xbox-360. Det skall helst vara ett Skjut, action lite övernaturligt döda spel om ni förstår. Typ som bionic commando fast med split screen då.

Gears of War 2 är episkt. Även Halo 3
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in