Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-03-26, 21:40
Medlem
kewds avatar
Lite OT, men är oblivion mkt bättre än fallout 3? För jag gillade inte Fallout 3 alls, tyckte det var stelt och tråkigt, har Oblivion bättre ''spelkänsla''?
Citera
2009-03-26, 21:42
Medlem
BF_Swedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kewd
Lite OT, men är oblivion mkt bättre än fallout 3? För jag gillade inte Fallout 3 alls, tyckte det var stelt och tråkigt, har Oblivion bättre ''spelkänsla''?
Inte enligt mig men det kanske beror på att jag har blivit för gammal. Men jag vet att det var fler än jag som klagade på att spelkänslan från Morrowind var borta.
Citera
2009-03-26, 21:51
Medlem
krillebois avatar
Jag kan ju tillägga att jag ser Titan Quest som ett intressant spel, vårt att notera är att det är mest klass baserade spel jag är ute efter, som just titan quest
Citera
2009-03-26, 21:54
Medlem
krillebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Filling
OT: Skulle TS kunna ge en kort recension av Loki?
Såg det jävligt billigt och det verkade väldigt häftigt, men den typen av spel brukar kunna vara dåliga när inte jättarna har gjort det.

Jag tycker spelet var kul i början, likt diablo 2, men miljöerna ändras knappt någonting från de låga nivåerna fram till högsta (90 nånting) alltså väldigt mycke hack n slash i samma miljöer. Ett + är att det är billigt då, trevligt tidsfördriv, "uppdragen" har jag för mig är olika bossar man ska döda. Jag är en dålig recensent som du ser du kan ju läsa på t.ex gamespot där jag tror det fick lågt betyg!
Citera
2009-03-26, 22:40
Medlem
kewds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BF_Sweden
Inte enligt mig men det kanske beror på att jag har blivit för gammal. Men jag vet att det var fler än jag som klagade på att spelkänslan från Morrowind var borta.

Det var nästan det jag misstänkte.
Citera
2009-03-26, 23:46
Medlem
Arrogants avatar
Star Wars: Knights of the Old Republic, tycker jag att du ska spela
Citera
2009-03-27, 01:24
Medlem
negerapans avatar
Ett riktigt long shot här då jag knappt minns nåt av spelet: Ett datorspel, vet inte exakt år men 97-98 kanske.
Man var en detektiv av nåt slag, det hade skett några mord som man skulle lösa, man fick hela tiden små ledtrådar.
Minns en tjej som låg död i ett badkar.

Det är allt jag minns tyvärr
Help me out here..
Citera
2009-03-27, 02:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av negerapan
Ett riktigt long shot här då jag knappt minns nåt av spelet: Ett datorspel, vet inte exakt år men 97-98 kanske.
Man var en detektiv av nåt slag, det hade skett några mord som man skulle lösa, man fick hela tiden små ledtrådar.
Minns en tjej som låg död i ett badkar.

Det är allt jag minns tyvärr
Help me out here..

polis , polis 2 polis 3 ?
Citera
2009-03-27, 12:16
Medlem
Hunniss avatar
Jag sökerråd om nåt bra bygg spel,

Har lirat Ceaser III dock varje gång när jag har byggt över halv kartan så kan ag inte bygga mer kan inte lägga byggnader nån stans och fattar inte varför, sen att jag tycker det finns inte så många möjligheter i spelet.

Har testat Ceaser IV också gillade det inte alls, tycker nästan spelet dog.

Har spelet Farao också, vet att det var lite bättre än Ceaser III skulle nog kanske testa det igen och ladda hem det.

Men nu vet nån av er nån bra bygg spel som liknar dom hära?
Citera
2009-03-27, 14:01
Bannlyst
Någon som vet ett skönt COop spel för 2-4 spelare helst något rpg/action
Citera
2009-03-27, 14:02
Medlem
NicJays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lemasive
Någon som vet ett skönt COop spel för 2-4 spelare helst något rpg/action

vilken konsol? eller har du kanske både xbox/PS