Hej. Söker ett spel som gjordes under 90 talet. Det är ett barnspel jag lirade 97 typ. Det finns ca 4 minispel i själva spelet. En är när man är butiksföreståndare och ska sälja små "djur" till folk som kommer. De säger en lista med olika egenskaper de vill att filuren skall ha. Typ stora prickar, lockigt hår, står näsa och så vidare. Sen gäller det för dig som spelare att trycka på rätt figur på en hylla. Om du tryckt på rätt kommer den hoppa ner från hyllan och till personen i fråga.
En annan sektion i spelet är typ en boll som studsar fram och tillbaka mot dig och ifrån dig. Man kan, vad jag kommer ihåg ändra bollens färdriktning samt färger.
Den sista sektionen som jag kommer ihåg är ett "följa john" spel där ett djur spelar trummor. Han slår på typ basen varpå du också skall göra det, sen blir det svårare och svårare så fler moment läggs till.
Hoppas verkligen någon vet svaret på vilket spel detta är då både min flickvän och jag spelade det som små och vi vill verkligen ha en nostalgitripp