2009-02-25, 22:19
Medlem
Manny Calaveras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndiB
Söker ett spel som liknar Unreal tournament till 360.
Kunde inte spela split-screen på det och jag vill kuna lira med polare, så ett roligt skjutspel till 360 där man kan ha split screen?

Till den stora patchen så skulle UT3 få splitscreen. Fast jag är lite osäker på om det abra var till ps3(?)
Citera
2009-02-25, 22:41
Medlem
Blancos avatar
Hittade spelet age of wonders som jag just nu håller på att installera. Men finns det något liknande som någon kan tipsa om? De jag testat är

Mom (Orginalet!)
Aow 1,2 och shadow magic
Heroes of M&M
Citera
2009-02-26, 15:05
Medlem
rasmusramens avatar
Söker

Hej, jag undrar om det finns mer spel än bara EndWar, asså som är röst styrda.
(det måste inte handla om krig).

P.S. Länka gärna med FZ sida om det finns!
Citera
2009-02-26, 15:19
Medlem
Qjts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rasmusramen
Hej, jag undrar om det finns mer spel än bara EndWar, asså som är röst styrda.
(det måste inte handla om krig).

P.S. Länka gärna med FZ sida om det finns!
Om du har NES kan du ju kolla in den här
Citera
2009-02-26, 16:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av xoxava
Kom tidigare idag ihåg ett spel som jag sett någon trailer eller demonstration på för ett par månader sen, men kommer inte ihåg vad det hette..

Det var iallafall ett hack n slash, det som verkade kul med spelet var att fienderna var i ENORMA nummer.
Utöver de här kommer jag inte ihåg mer än att de såg ut att ha något sorts kombosystem, men är inte säker

Var ett inte allt för gammalt spel, om det ens hade kommit ut än

Bump
Citera
2009-02-26, 17:00
Medlem
JollyRogerss avatar
Citat:
Bump

Mount & Blade?
Citera
2009-02-26, 17:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JollyRogers
Mount & Blade?

Var mer..diablostil över de hela, men ska nog prova de där, såg rätt kul ut!
Citera
2009-02-26, 18:41
Medlem
Carbonaxs avatar
Söker ett spel!

Eh jo Jag har sökt ett spel i evigheter nu. Jag lirade det för en jädra massa år sen och nu kommer jag inte ihåg namnet osv.
Spelet som jag minns påminner om Heroes (might and magic) man har en "hjälte" med "arme". Kommer ihåg att man var goda och slogs mot de onda (XD) och att när de onda tog över områden blev marken "svart" med typ träsk. Spelet är fantasy, och man tar över andra "slott"

Kanske inte så lätt men jag hoppas någon kan hjälpa (?)<3
Citera
2009-02-26, 20:21
Medlem
Citat:
Kom tidigare idag ihåg ett spel som jag sett någon trailer eller demonstration på för ett par månader sen, men kommer inte ihåg vad det hette..

Det var iallafall ett hack n slash, det som verkade kul med spelet var att fienderna var i ENORMA nummer.
Utöver de här kommer jag inte ihåg mer än att de såg ut att ha något sorts kombosystem, men är inte säker

Var ett inte allt för gammalt spel, om det ens hade kommit ut än
Too Human?
http://en.wikipedia.org/wiki/Too_Human
Citera
2009-02-26, 22:50
Medlem
Risplockarns avatar
Jag skulle gärna vilja spela ett third person eller overlook camera (Se ovanför/snett ovanför karaktären, klassisk RPG vy) RPG spel, skulle gärna vilja att det utspelar sig på medeltiden eller i en fantasivärld baserat på medeltiden. Drakensang är ett sådant spel, t.ex. Hoppas ni förstår vad jag menar, har tyvärr inget mer att jämföra med då det var så längesedan jag spelade ett sådant spel, glömt bort namnen på alla. Vill helst att det ska vara släppt 2003-2009 någon gång, inte stor på gamla spel tyvärr.
Citera
2009-02-26, 23:17
Medlem
teowinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Risplockarn
Jag skulle gärna vilja spela ett third person eller overlook camera (Se ovanför/snett ovanför karaktären, klassisk RPG vy) RPG spel, skulle gärna vilja att det utspelar sig på medeltiden eller i en fantasivärld baserat på medeltiden. Drakensang är ett sådant spel, t.ex. Hoppas ni förstår vad jag menar, har tyvärr inget mer att jämföra med då det var så längesedan jag spelade ett sådant spel, glömt bort namnen på alla. Vill helst att det ska vara släppt 2003-2009 någon gång, inte stor på gamla spel tyvärr.

Sacred 2 kommer väl när som helst om det inte redan gjort det. Vet inte riktigt hur mycket RPG det är i det, tror det är mer som Diablo. Annars kan du ju köra Neverwinter Nights 2 kanske?
Citera
2009-02-27, 09:39
Medlem
ShmotZs avatar
Leta några roliga internet spel t ex som www.forumwarz.com eller maffiawars.com eller dylikt som kan ta död på tid! Inget där man ska bygga städer elle the-west.se(har redan spelat slut på det )

Som man kan göra olika saker på typ.. svårt att förklara...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in