2009-02-02, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tekoppar
Donald Duck, Quack Attack är väl ett spel som borde passa in. Sen har du väl alla Crash Bandicoot spel.

Åh det verkar ju så himlans roligt!! Ska genast leta efter donald duck. Crash bandicoot är så himla roliga
Citera
2009-02-02, 18:51
Medlem
DolmeN-s avatar
tja , någon som vet några schyssta spel man kan lira multiplayer på xbox 360. Endast på en konsoll alltså t.ex split-screen. inte systemlink eller live.
Citera
2009-02-02, 19:09
Medlem
grithors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tessvbg
Åh det verkar ju så himlans roligt!! Ska genast leta efter donald duck. Crash bandicoot är så himla roliga

Ta en titt på jak and daxter the precursor legacy om du har tillgång till playstation 2. Samt Ratchet And Clank.
Citera
2009-02-02, 19:10
Medlem
grithors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grithor
Ta en titt på jak and daxter the precursor legacy om du har tillgång till playstation 2. Samt Ratchet And Clank.
Och sly racoon

Oj dubbelpost
Citera
2009-02-02, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grithor

Åh det ska jag göra, tusen tack!
Jag vill tacka dig igen, har precis budat på jak and daxter the precursor legacy, det verkar grymt roligt!!!!!!!!!!! TUSEN TACK!!!! You have made my day!
Senast redigerad av tessvbg 2009-02-02 kl. 19:52.
Citera
2009-02-02, 20:06
Medlem
darws avatar
ett spel där man får utforska miljön under vatten, se fiskar hajar och sånt.
Citera
2009-02-02, 21:45
Medlem
lysdexis avatar
Tja ,jag har länge fruktlöst letat efter nya spel som utspelar sig under andra världskriget. Jag tokspelar både Company of Heroes, Cod 2 och jag har till och med dammat av gammla Bf 1942. Jag njuter verkligen av krigsföringen från andra världskriget. Allt är så speciellt men jag saknar verkligen ett spel med extrem realism. Cod 2 är grymmt bra, ja men den fångar liksom inte den där kännslan av Kaos.

Jag undrar alltså om det finns något spel som är extremt realistiskt. Man dör på typ ett skott. Man har massvis med bottar på sin sida, och alla liksom fungerar som köttmurar. Man skulle kort kunna sammanfatta mitt request emd att jag söker ett spel som är så likt (som exempel) striderna i Stalingrad.
Alltså det jag förknippar med detta, en stor slakt på människoliv medans man vettlöst slåss för livet, man är tvungen att ta skydd och verkligen kämpa för sitt liv om man vill överleva, inte som medal of honor skiten, där man leker rambo igenom hela europa.
Citera
2009-02-02, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lysdexi
Tja ,jag har länge fruktlöst letat efter nya spel som utspelar sig under andra världskriget. Jag tokspelar både Company of Heroes, Cod 2 och jag har till och med dammat av gammla Bf 1942. Jag njuter verkligen av krigsföringen från andra världskriget. Allt är så speciellt men jag saknar verkligen ett spel med extrem realism. Cod 2 är grymmt bra, ja men den fångar liksom inte den där kännslan av Kaos.

Jag undrar alltså om det finns något spel som är extremt realistiskt. Man dör på typ ett skott. Man har massvis med bottar på sin sida, och alla liksom fungerar som köttmurar. Man skulle kort kunna sammanfatta mitt request emd att jag söker ett spel som är så likt (som exempel) striderna i Stalingrad.
Alltså det jag förknippar med detta, en stor slakt på människoliv medans man vettlöst slåss för livet, man är tvungen att ta skydd och verkligen kämpa för sitt liv om man vill överleva, inte som medal of honor skiten, där man leker rambo igenom hela europa.

Låter nästan som Call of Duty 5 riktigt realistiskt ett GRYMT spel!!!
Citera
2009-02-02, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av darw

Djuphavsjakten ett kul spel faktiskt som man fick med happy meal för något år sedan!
Citera
2009-02-02, 23:45
Medlem
Läthers avatar
Citat:

Minns detta från min barndom:
http://www.classic-pc-games.com/pc/educational/odell:_down_under.html
Citera
2009-02-02, 23:47
Medlem
loafmasters avatar
Citat:

På Sony Ericsson K800i finns ett spel som heter Foto Quest: Fishing. Riktigt underhållande.
Citera
2009-02-03, 00:07
Medlem
land-of-freedoms avatar
Verklighetstroget bilspel till dator/konsol

Jag söker ett bilspel där man gärna får växla och sånt skit. Syftet är att underlätta övningskörningen så det får gärna finnas takometer också... Finns något sådant?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in