2008-06-05, 18:24
Medlem
Älskade att spela en DX-ball variant för länge sedan där det stod tomtar och kastade krukor mot en. Man kunde även skjuta ner tomten från en bricka och sedan använda honom som en boll ungefär, alltså att han studsade på spelar-brickan.
Citera
2008-06-06, 20:01
Medlem
d3vs avatar
Söker ett mmo som inte ska kräva allt för mycket av datorn. Det ska helst inte kräva mer än 1gb ram, grafikkort och utrymme spelar inte så stor roll utan ramen ligger i fokus

Det spelar ingen roll om det kostar.
Är det relativt nytt är det en fördel, givetvis ska "många" spela det.

Är fullt medveten om att mina "krav" är lite luddiga men alla tips är välkomna. Prövade Mythos och det var ganska kul ett tag men då det fortfarande är beta så klarar man snabbt ut allt.

Mvh d3v
Citera
2008-06-07, 01:22
Medlem
Drifting

Tjena, söker ett bilspel som man driftar mycket eller enbart i. Alltså sladdar med bilen, det ska vara till PC.
Har kört Live for speed (LFS) och NFS carbon bland annat, och något i den stilen!
har ingen alienware-burk heller, kanske är värt att nämna.
Citera
2008-06-07, 02:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av d3v
Söker ett mmo som inte ska kräva allt för mycket av datorn. Det ska helst inte kräva mer än 1gb ram, grafikkort och utrymme spelar inte så stor roll utan ramen ligger i fokus

Det spelar ingen roll om det kostar.
Är det relativt nytt är det en fördel, givetvis ska "många" spela det.

Är fullt medveten om att mina "krav" är lite luddiga men alla tips är välkomna. Prövade Mythos och det var ganska kul ett tag men då det fortfarande är beta så klarar man snabbt ut allt.

Mvh d3v

World of Warcraft
Citera
2008-06-07, 09:45
Medlem
Glericuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkinnyFists
Googla på "Nifflas".
Kan den verkligen falla under kategorin bra?
Citera
2008-06-07, 10:57
Medlem
linkuss avatar
tjenare
jag söker efter ett bra flygspel, asså man flyger typ f18 m.m. alltså stritsflyg. Finns det något sådant. Gärna bed bra känsla m.m. trevlig grafik är ett plus
Citera
2008-06-07, 11:27
Medlem
d3vs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ubermannen
World of Warcraft

Jo men det är så svårt att komma igång nu då alla bottar och springer runt med bästa utrustningen, tycker att WoW har tappat allt det hade i början.
Citera
2008-06-07, 15:34
Medlem
SkinnyFistss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glericus
Kan den verkligen falla under kategorin bra?

Nej, det kan falla under kategorin bäst. Själv har jag faktiskt haft få speluplevelser i klass med Knytt och Knytt Stories, men för att uppskatta dem måste man vara ett stort fan av atmosfär framför spelglädje.
Within a Deep Forest är däremot ett riktigt intressant pusseläventyr vare sog man diggar stämningen eller inte.

I regel är tyvärr de bra gratisspelen renodlade pusselspel. Några favoriter där är Blocksum och Every Extend.
Citera
2008-06-07, 23:42
Medlem
piawws avatar
Söker ett spel jag spelade väldigt mycket till PC då jag var liten, ungefär andra hälften av 90 men det kan givetvis ha kommit mycket tidigare också. Vad jag tror är att man var en mus som skulle ta ost, samtidigt som det var en massa katter i någon form av labyrint/man fick gräva sig gångar.. hm, luddigt men kommer inte ihåg mer :/ nån aning?

Sen söker jag också ett orginalet till det klassiska spel som det gjorts en massa remakes på, när man ska ta diamanter i gångar man gräver. Ovanför ligger stenar som faller ner på en.
Citera
2008-06-07, 23:48
Medlem
Don Toros avatar
Verkliga stridssimulatorer

Battlefield PR
Armed assault

Finns de nå fler? Finns det någon crysis mod med realism kanske?
Citera
2008-06-07, 23:56
Medlem
Megalomanias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av piaww
Söker ett spel jag spelade väldigt mycket till PC då jag var liten, ungefär andra hälften av 90 men det kan givetvis ha kommit mycket tidigare också. Vad jag tror är att man var en mus som skulle ta ost, samtidigt som det var en massa katter i någon form av labyrint/man fick gräva sig gångar.. hm, luddigt men kommer inte ihåg mer :/ nån aning?

Sen söker jag också ett orginalet till det klassiska spel som det gjorts en massa remakes på, när man ska ta diamanter i gångar man gräver. Ovanför ligger stenar som faller ner på en.
Rodent's Revenge och Digger.
Citera
2008-06-08, 00:30
Medlem
Emokaninens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Don Toro
Battlefield PR
Armed assault

Finns de nå fler? Finns det någon crysis mod med realism kanske?

Virtual battlespace finns ju också, Men om man ska handla 2:an då blr det lite dyrt

Vet inte om Operation Flashpoint ochkså passar in?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in