2007-01-03, 16:43
Medlem
Cesses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cum*
Farcry, Condemned eller Prey.

Yes de tre har jag också kört igenom

Citat:
Ursprungligen postat av n0rris
Alien vs Predator? Area 51?

AvP har jag kört, lite gammalt dock men sjukt kul som multiplayer. Finns inget roligare än att skrämma skiten ur en polare genom att hoppa ner på hans skallen från taket.

Area 51 ? Hmm .. kommer inte ihåg det ?
Citera
2007-01-03, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xnine
Ett fps spel som många har förbisett är Vietcong, jag tycker iallafall att det är helt ok. Några år gammalt nu, men jag tror det finns en 2a också.

Vietcong är som att be om ett synfel, plåttrig grafik och hoppig spelmotor... inte värt att lägga bandbred/hd på det.
Citera
2007-01-03, 17:21
Medlem
Gefans avatar
Spel utöver CS 1.6?

Är ny här så har inte lärt mej några rutiner eller dylikt angående trådskapande men ska försöka göra mitt bästa!

Det är såhär att jag och några polare brukar spela lite Counter-strike med/mot varandra ibland, men vi vill utöka våran spellista för 1.6 börjar bli lite enformigt! Vi är inte några dator/spel-nördar som sitter inne och spelar hela tiden utan vi lirar lite ibland så det blir som roligast.

Nu undrar jag/vi om ni har tips på spel som liknar Counter-strike 1.6, fast gärna lite annorlunda. Det får inte vara för krävande spel då dom flesta av oss inte har dom bästa burkarna!

Ös på med förslag nu kära vänner!
Citera
2007-01-03, 17:28
Medlem
magers avatar
ni kan ju testa Rune, Halls of Valhalla, det är ungefär cs grafik fast man kutar omkring o dödar varann med olika slagvapen, typ svärd och yxor, brukar köra det ibland med polarna och det är lite underhållande.
Citera
2007-01-03, 17:29
Medlem
Shitzors polares avatar
Här har du tråden du ska skriva i gällande dessa frågor.
http://www.flashback.org/showthread.php?t=423168

För att vara snäll och svara på din fråga ändå så skulle jag väl tipsa om Quake 3.
Har faktiskt inte sett någon som tipsat om det här
Citera
2007-01-03, 17:32
Medlem
thews avatar
Quake 3: Rocket Arena
Citera
2007-01-03, 17:58
Medlem
MaZtoRs avatar
Skulle villja se ett Diablo liknande spel i nutid/framtid.
Citera
2007-01-03, 17:59
Medlem
Rains avatar
Man kan ju alltid läsa Faq.

Quake3:Arena
Citera
2007-01-03, 18:14
Bannlyst
Call of Duty är väl ganska kul multiplayerspel.
Citera
2007-01-03, 18:19
Medlem
BTR|D-toxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalimist
Vietcong är som att be om ett synfel, plåttrig grafik och hoppig spelmotor... inte värt att lägga bandbred/hd på det.

Jag håller med om att det kan vara lite krångel med grafiken i singel player mode, men kör man multiplayer är det ett grovt underskattat spel!

Andra grymma FPS: Rainbow Six serien, farcry(2?) , Return to castle wolfenstein, Project IGI 2, Red Faction serien, Battle field serien (iaf alla uton 2142), The Thing, Quake II, Unreal (tournment) serien. hmm ... kommer inte på nåra mer på rak arm men men ..

Testa lira Duke Nukem 3D, gammalt spel med det har jag lagt många dygn av mitt liv framför

PS. Connedemed var fram tills slutet det by far läskigaste spelet tror jag DS.
Citera
2007-01-03, 18:50
Medlem
Cesses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaZtoR
Skulle villja se ett Diablo liknande spel i nutid/framtid.

Hellgate - London

Det nya Diablo spelet vilket utspelar sig i framtiden.
Citera
2007-01-03, 19:14
Medlem
Cum*s avatar
Måste säga Qauke 3 jag också. Eller Unreal Tournament.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in