Tillbaks här igen, eftersom FF7 var ett trasigt spel som gick mig på nerverna. Jag söker nu ett fps spel som inte är 100% linjärt, utan där du gärna har lite frihet och kan utforska själv. Spelet ska helst vara relativt nytt så det är lite snyggt.
Sen undrar jag om ni vet något riktigt skräck spel, inte något spel som doom 3. Eller F.E.A.R. utan ett riktigt skräck spel. Helst gärna relativt nytt då gammal grafik till skräck spel får mig att gäspa.
Tillbaks här igen, eftersom FF7 var ett trasigt spel som gick mig på nerverna. Jag söker nu ett fps spel som inte är 100% linjärt, utan där du gärna har lite frihet och kan utforska själv. Spelet ska helst vara relativt nytt så det är lite snyggt.
Sen undrar jag om ni vet något riktigt skräck spel, inte något spel som doom 3. Eller F.E.A.R. utan ett riktigt skräck spel. Helst gärna relativt nytt då gammal grafik till skräck spel får mig att gäspa.
Söker ett jaktspel. Ett väldigt amerikaniserat sådant, gick ut på att jaga på exotiska ställen. Tex afrika och jaga elefant. Kommer ihåg min fantastiska jakt med en 22 kort på hästryggen där jag sänkte en elefant efter 200-300 skott i röven på den. Har nog aldrig skrattat så mycket.
Cabelas Trophy Hunt hetter det tydligen. Vill ni ha kul? Rök en feting och ge er ut på en elefantjakt med cal.22.
För länge sen hade jag ett grymt roligt spel till pc.. Klassisk top-down action, där man kunde välja mellan en tank, helikopter och möjligen ett plan (minns inte riktigt..) och gjorde små uppdrag..
Väldigt usel förklaring, men det är allt jag minns.. Någon som har nån aning om vilket spel detta är? Skitsugen på att spela det igen..
Söker ett gammalt spel till Amigan. Minns att man var en clown (Kan ha varit Krusty från The Simpsons? Ej säker dock, så utgå ej från detta med 100%). Iallfall så skulle man bygga nån gång för råttor om jag minns rätt, så de gick till ett mål. Det är ungefär vad jag minns mest av det. Lirade det väldigt ofta på amigan vid yngre ålder, och jag minns fan inte vad det heter, har irriterat mig i flera år nu.
Edit: Söker även ett till Amiga spel.
Du är en gammal gubbe i Wilda Western. Minns att man kunde köpa dynamite, pickaxe m.m. Fanns ett fängelse med flera posters på WANTED! brottslingar. Du kunde gå ut utanför den lilla wilda western staden och gå in i gruvor m.m.
Tacksam för svar!
Senast redigerad av fubi 2008-03-01 kl. 02:27.
Söker ett spel som man är vikingar i, tredjepersonsperspektiv (som gears of war ungefär), fast man hade yxor och andra medeltidsvapen, minns att det var riktigt kul i multiplayer men mindre bra i singleplayer, har ett antal år på nacken.