2014-11-22, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oblivionens
Rosa pantern - Resa på egen risk, skulle jag tro.
Haha ja just det, Rosa pantern var man ju Tack så mycket.

Trevlig helg!
Citera
2014-11-24, 14:10
Medlem
Minipaxs avatar
Hejsan,

Letar efter ett WW2-spel i isometriskt perspektiv, det kom ett "par år" före Company of Heroes och jag minns ej om det var 3D eller vanlig 2D-grafik.

Det gamla vanliga, placera enheter (artilleri, tanks och så vidare) innan strid.
Man kunde spela som britt eller tysk tror jag, kommer ej ihåg om jänkarna var med.

Det fanns även en uppföljare till detta spel.
Citera
2014-11-24, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Minipax
Hejsan,

Letar efter ett WW2-spel i isometriskt perspektiv, det kom ett "par år" före Company of Heroes och jag minns ej om det var 3D eller vanlig 2D-grafik.

Det gamla vanliga, placera enheter (artilleri, tanks och så vidare) innan strid.
Man kunde spela som britt eller tysk tror jag, kommer ej ihåg om jänkarna var med.

Kan det möjligvis vara Desert Rats vs Afrika Korps?
Citera
2014-11-24, 20:46
Medlem
Socker-Connys avatar
Citat:
Hejsan,

Blitzkrieg kanske?
Citera
2014-11-24, 20:55
Medlem
Minipaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mercyisavirtue
Kan det möjligvis vara Desert Rats vs Afrika Korps?
Citat:
Ursprungligen postat av Socker-Conny
Blitzkrieg kanske?
Hmm, blev tveksam nu då jag känner igen båda men visst är det vad jag efterfrågade.
Tack för hjälpen!
Citera
2014-11-25, 00:45
Medlem
Elementarts avatar
Citat:
Hejsan,

Commandos var rätt populärt och fick en uppföljare: http://en.wikipedia.org/wiki/Commandos_%28series%29
Citera
2014-11-25, 08:55
Medlem
Minipaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elementart
Commandos var rätt populärt och fick en uppföljare: http://en.wikipedia.org/wiki/Commandos_%28series%29
Inte det, tack ändå.
Vet inte hur många timmar jag spenderat på Commandos, bra spel.
Citera
2014-11-25, 11:22
Medlem
Withdrawns avatar
Efterlyser ett gammalt racingspel till PC (tror jag det var) har inte så mycket att gå på förutom att det va i ganska liten skala och man kunde va alltifrån en Lastbil (utan släp) till en beachbuggie eller liknande.

Man såg spelet uppifrån & kunde spela två om man ville.
Citera
2014-11-25, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Withdrawn
Efterlyser ett gammalt racingspel till PC (tror jag det var) har inte så mycket att gå på förutom att det va i ganska liten skala och man kunde va alltifrån en Lastbil (utan släp) till en beachbuggie eller liknande.

Slicks n Slide?
Citera
2014-11-25, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Withdrawn

Kanske Ignition?
Citera
2014-11-25, 15:31
Medlem
Withdrawns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrAg00nEn
Kanske Ignition?

Där har vi det! Tack som fan!
Citera
2014-11-25, 18:52
Medlem
KiMp4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KiMp4
Tjenis !
Jag söker ett spel som jag spelade för kanske 6 månader sen, jag har en så klar bild i huvudet om hur det ser ut och önskade jag kunde ladda upp det här bara !

Som jag kommer ihåg spelet jag söker:
Man spelar 4:ra i varje lag på en bana, man börjar på varsin sida av mappen, man skjuter endast med Railgun ! Har för mig att en person har något speciellt, kan laget ska skydda en spelare, eller något liknade..

Sist kan jag berätta att när jag spelade det var det i Beta stadiet, och man fick testa spela det i två veckor tror jag och man kunde då vinna ett Ps3/Ps4 .

Kanske luddigt som f*an ^^, Men måste ändå försöka, måste hitta detta spel xD

ShootMania var spelet jag sökte :P
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in