Detta spelet minns jag än idag och är då 19 år..
Jag kommer ihåg att man fick detta spelet ifrån MacDonalds av någon extra menu eller nån slags special utgåva om man köpte detta målet.
Iallafall.. fodralet till själva spelet var i svart.
Måste ha varit runt 1999-2000 -talet.
Själva spelet gick helt enkelt ut på att man skulle först välja ut sin gubbe att spela som, sedan började man i en ICA affär då man skulle shopping race och tävla mot andra kunder som skulle också köpa sina egna inköpslistor..
De fanns olika karaktärer så som, supermodell, rik tant, pilot, tjuv, dykare, astronaut..
Banorna som jag minns var ICA affär, vatten mataffär, djungel, rymdaffär och kina-tema bana.
Sjukt kul spel, tyvärr så är det så många år sedan så jag vet inte var jag har lagt det eller om det gick sönder..
Någon som vet vad detta spelet heter? Undrar om man kan köpa detta någotstans... Hade varit så himla kul att få spela detta igen, uppleva gamla minnen.

) kommer jag ihåg att jag hade till Playstation 1, där man var en grön drake/krokodil där man skulle rädda små bruna söta vänner till denna krokodilen där en elaking hade tagit hans vänner..
Man kunde slåss mot fiender, ta upp diamanter och andra jyveler, rädda sina vänner..
En av mina äldre bröder skulle låna ut detta spelet till en av hans vänner då hans kompis hade sönder det när jag väl fick tillbaks det, fyfan vad ledsen jag blev över det.
Tror att han hette Krock.. krocket? Crock, eller nåt... Någon som vet vad jag menar?

som jag kommer så väl ihåg var på Sega Saturn, där man var nån slags klock-gubbe som man kunde slåss mot fiender och man skulle rädda hans tjej..
Jättekul spel. Man kunde åka till olika världar och slåss, hoppa och så..
Nån vet vad detta spelet heter?