2007-12-06, 13:48
Bannlyst
Naruto : Rise of a Ninja har jag hört ska vara jävligt underhållande
Inte spelat det dock, kan va värt att titta närmare på
Citera
2007-12-06, 13:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tranceport
Undrar ifall det finns något "spel" eller liknande där man ska köra bil i olika miljöer och följa trafikreglerna? (precis som IRL fast i ett spel då såklart)

Att någon inte nämnt Midtown Madness! Du behöver inte alltid följa reglerna men det är ett riktigt bra bilspel! Det gav mig många roliga speltimmar!
Citera
2007-12-07, 16:01
Medlem
WorlocKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falukropp
C64-spelet där låter ju som Commando Libya i alla fall. Kan inte komma på nåt annat där man som bonus får avrätta folk :>
Stort tack! Verkar ju tom brutalare än jag minns det.

EDIT: Flashversion av spelet, med lite nya ljudeffekter.
http://www.kyynel.biz/commando/
Citera
2007-12-07, 20:56
Medlem
Söker ett spel som jag och en kompis brukade lira, man kunde köra deathmatch mot varandra med olika superkrafter, ex flyga.
3D och gratis och lagligt att ladda ner. Man kan även förstöra hela banan man är på. Någon som vet vad jag menar?
Citera
2007-12-08, 15:49
Medlem
emriks avatar
jag söker ett spel! eller.. 3 st tror jag det var. som var med lego eller duplogubbar eller liknande. kom för ett gäng många år sedan.
dom var indelade i olika ålderskategorier typ så att ett så var man en liten flicka som hoppade runt och köpte äpplen och saker och på ett annat så var man en riddare som slogs mot onda gubbar. det var olika spel men i samma serie eller vad man ska säga.

spelen är i 3d och jag spelade det på pc! hoppas någon kan hjälpa mig! tack!
Citera
2007-12-10, 06:54
Bannlyst
Spel med blå prickar?

Jag har länge letat efter ett spel, men kommer inte på vad det heter ska försöka förklara hur man spelar det

Det är en liten ruta som det är massa blå prickar i och man ska flytta prickarna över varandra, när man flyttat en prick över en annan så försvinner den pricken man "hoppade" över, så ska man spela till det är så få prickar kvar som möjligt, man kan också välja mellan olika levels ungefär. Söker detta spel till min farmors dator. Någon som kan lista ut vad det är för spel och visa vart man fixar hem det?

Tacksam för svar.
Citera
2007-12-10, 08:07
Medlem
Leijonas avatar
nått likande detta?
http://www.spela.se/game56216.html
Ska försöka leta vidare, vet att jag sett det nån annan stans också
Citera
2007-12-10, 17:26
Medlem
Pyrokemis avatar
Finns det något spel som går ut på att endast demolera med sprängämnen? tex. Plantera ut olika sprängämnen i hus osv, eller i skogar och mark? Överhuvudtaget ett spel med sprängämnen i fokus?

Tack på förhand!

Mvh
PK
Citera
2007-12-10, 19:02
Medlem
Krooked.s avatar
Jag blev precis väldigt sugen på att spela något spel som handlar om att man ska smyga och vara diskret.

Tex. ett spel där man är en inbrottstjuv eller liknande..

Någon som har några tips?
Citera
2007-12-10, 19:10
Medlem
Tekoppars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krooked.
Jag blev precis väldigt sugen på att spela något spel som handlar om att man ska smyga och vara diskret.

Tex. ett spel där man är en inbrottstjuv eller liknande..

Någon som har några tips?

Thief och hitman är ju 2 helt kung spel som jag rekomenderar.
Citera
2007-12-10, 19:10
Medlem
tjaboooos avatar
Hitman 1-4
Citera
2007-12-10, 19:31
Medlem
F5MMANs avatar
Söker alla möjliga tänkbara Freeroam/Sandbox/Frihets - spel. Gärna något i stil med Saints row eller GTA.
Till Xbox 360

Tack på förhand!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in