2011-07-15, 22:05
Medlem
bratemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DelGriffith
Den information du har känns allt bra Google-vänlig.

Du hade tiden att citera men inte att googla upp den då? Googlar själv, hade inte tid innan, utan skulle precis springa till affären.
Citera
2011-07-15, 22:12
Medlem
KaptenAlmas avatar
Jag söker ett spel där man själv får bygga en värld likt Sim City och Rollercoaster Tycoon.

Helst vill jag att spelet ska vara ganska nytt så att grafiken är hyfsad. Har ni några tips?
Citera
2011-07-16, 00:43
Medlem
Citat:
http://en.wikipedia.org/wiki/Gex_3:_Deep_Cover_Gecko ?

Korrekt! Tack!
Citera
2011-07-16, 01:23
Medlem
Jag undrar om det är någon som känner till något spel där man styr en kriminell organisation?
Jag har precis börjat kolla på Sons of Anarchy och även spelat spelet GTA: Lost and Damned, och blivit väldigt sugen på det.
Alltså det jag vill ha är typ manager spel där du styr en organisation från grunden och växer och blir större, och bestämma vad man ska göra för olika lagliga som olagliga dåd för att kunna betala sina utgifter och hålla upp en god ekonomi.
Någon som vet något sådant spel?
Citera
2011-07-16, 02:01
Medlem
Latexvitingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaptenAlma
Jag söker ett spel där man själv får bygga en värld likt Sim City och Rollercoaster Tycoon.

Helst vill jag att spelet ska vara ganska nytt så att grafiken är hyfsad. Har ni några tips?

Tropico 3 skulle jag definitivt rekommendera!
Anno 1404 också
Citera
2011-07-16, 02:08
Medlem
Letar efter ett spel där man bygger upp en kriminell organisation från grunden och uppåt!

(Har lirat alla GTA spel!)
Citera
2011-07-16, 02:17
Medlem
DelGriffiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bratemo
Du hade tiden att citera men inte att googla upp den då? Googlar själv, hade inte tid innan, utan skulle precis springa till affären.

Så du har bråttom till affären och väljer då att komponera ett inlägg på Flashback istället för att själv googla på informationen du har?!
Citera
2011-07-16, 02:22
Medlem
snikvards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrBohman
Jag undrar om det är någon som känner till något spel där man styr en kriminell organisation?
Jag har precis börjat kolla på Sons of Anarchy och även spelat spelet GTA: Lost and Damned, och blivit väldigt sugen på det.
Alltså det jag vill ha är typ manager spel där du styr en organisation från grunden och växer och blir större, och bestämma vad man ska göra för olika lagliga som olagliga dåd för att kunna betala sina utgifter och hålla upp en god ekonomi.
Någon som vet något sådant spel?
Är väl inte allt för mycket management, men kommer spontant att tänka på Scarface: The World is Yours. GTA:VCS har även det moment där man kan syssla med en lätt form av organiserad brottslighet.

Citat:
Ursprungligen postat av Wakkle
Letar efter ett spel där man bygger upp en kriminell organisation från grunden och uppåt!

(Har lirat alla GTA spel!)
Båda Saints Row-spelen. Även Scarface som jag nämnde ovan kan passa.
Citera
2011-07-16, 02:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snikvard
Är väl inte allt för mycket management, men kommer spontant att tänka på Scarface: The World is Yours. GTA:VCS har även det moment där man kan syssla med en lätt form av organiserad brottslighet.

Båda Saints Row-spelen. Även Scarface som jag nämnde ovan kan passa.

Grejen är det att jag vill faktiskt inte ha ett spel där du springer runt och gör uppdragen själv, jag vill sätta andra på det. Mina undersåtare, tror inte att det finns något sånt spel.
Men skulle vara grymt coolt.
Helst inga tips om webbläsar spel heller, de spelen är ju bara patetiska.
Citera
2011-07-16, 07:41
Medlem
snikvards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrBohman
Grejen är det att jag vill faktiskt inte ha ett spel där du springer runt och gör uppdragen själv, jag vill sätta andra på det. Mina undersåtare, tror inte att det finns något sånt spel.
Men skulle vara grymt coolt.
Helst inga tips om webbläsar spel heller, de spelen är ju bara patetiska.
Aha, kolla Godfather 2
Citera
2011-07-16, 07:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snikvard
Aha, kolla Godfather 2

Har spelat ut det, det är ju halv bra.. Mer administrativt!
Godfather 2 har ju bara liten del av det
Citera
2011-07-16, 12:56
Medlem
bratemos avatar
Citat:
Så du har bråttom till affären och väljer då att komponera ett inlägg på Flashback istället för att själv googla på informationen du har?!

Japp, var inne på flashback och läste och kom då på spelet, och ju mer jag skrev om det i inlägget ju mer kom jag på, sedan såg jag klockan, postade och sprang.

Förstår fortfarande inte din logik att citera och säga att det "känns googlevänligt" men ändå inte söka själv, men ta sig tid att skriva ett inlägg?

Hursomhelst, för att inte vara helt OT, jag hittade spelet, men det var sönderbuggat tyvärr, inte lika kul som jag minns det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in